بستن

سبد خرید شما خالی است.

آموزش ست کردن کت و شلوار زنانه

کت و شلوار مجلسی زنانه مزون گالانت 5 اردیبهشت 1403 0 دیدگاه
آموزش ست کردن کت و شلوار زنانه

اگر نگرانی هایی در مورد تناسب کت و شلوار زنانه خود دارید، در این مقاله آموزش ست کردن کت و شلوار زنانه را آورده ایم. ما در مزون گالانت اینجا هستیم تا کمک کنیم هر بار که مجبور به ست کردن کت و شلوار مجلسی زنانه هستید بهترین ظاهر خود را داشته باشید.

مدل های کت وشلوار مجلسی زنانه 1403 تولید مزون گالانت را می توانید بررسی کنید و خرید خود را با مشاوره رایگان انجام دهید.

آیا استایل کت و شلوار زنانه مجلسی، یک استایل شیک و مناسب برای خانم هاست؟

استایل کت و شلوار زنانه یکی از قدیمی ترین استایل های زنانه است که از حدود دهه 60 میلادی تاکنون خانم ها در مراسم های رسمی از این استایل استفاده می کنند. اگر تاریخچه کت و شلوار زنانه را مطالعه کنید، متوجه می شوید که در سال های اولیه پوشیدن کت و شلوار در ابتدا برای زنان ممنوع شده بود، زیرا تصور بر این بود که این استایل مردانه است و در شان خانم ها نیست؛ اما امروزه با برابری جنسیتی بیشتری که بر جوامع حاکم است، اکثر کالاها و حتی پوشاک هم به سمت تک جنسیتی یا یونی سکس بودن پیش می روند.

از سال های گذشته تاکنون ست کت و شلوار زنانه مجلسی و غیر مجلسی در طرح و رنگ های مختلف مورد استقبال بسیاری از خانم ها در سنین مختلف روبرو شده است. بنابراین می توان به جرات گفت که استایل کت و شلوار زنانه مجلسی یا غیر مجلسی، یک استایل شیک و مناسب برای خانم ها است.

در ادامه آموزش ست کردن کت و شلوار زنانه را آورده ایم؛ اگر می خواهید با نحوه ست کردن کت و شلوار زنانه با اکسسوری های مختلف و رنگبندی مناسب آشنا شوید با مزون گالانت در ادامه همراه باشید.

آموزش ست کردن کت و شلوار زنانه با اکسسوری های مختلف

اگر آستین کتتان بلند است، برای زیباتر شدن استایلتان می توانید از انگشترهای نیم بند یا انگشترهای درشت که تنها در انگشت اشاره یا انگشت شست می کنند، استفاده کنید. همچنین برای اینکه استایل شما بهتر شود می توانید به همراه ست کت و شلوار از یک جفت گوشواره میخی یا آویز حلقه ای استفاده کنید.

اما اگر ست کت و شلوار شما آستین کوتاهی دارد، توصیه ما به شما این است که از یک دستبند کارتیر زیبا یا ساعت استفاده کنید.

آموزش انتخاب رنگ مناسب برای ست کت شلوار زنانه

یکی از گزینه هایی بسیار مهمی که در هنگام انتخاب و خرید ست کت شلوار زنانه باید در نظر داشته باشید، انتخاب رنگ مناسب است. در صورتی که یک رنگ مناسب برای کت و شلوارتان انتخاب کنید، باعث می شود که این لباس بیشتر بر روی تنتان به چشم بیاید و هم از طرفی باعث افزایش اعتماد به نفستان می شود. برای انتخاب رنگ مناسب برای ست کت شلوار زنانه باید به سه عامل که شامل رنگ پوست، رنگ چشم و رنگ مو است در نظر داشته باشید. در ادامه متناسب با رنگ پوست آموزش ست کردن کت و شلوار زنانه را آورده ایم:

  • در صورتی که رنگ پوستتان تناژ صورتی دارد، انتخاب رنگ های سرد و خنک برای کت و شلوار بهترین گزینه است.
  • اگر رنگ پوست شما تناژ زرد دارد، انتخاب رنگ های کرم مناسب است.

به طور کلی باید رنگی را انتخاب کنید که شما در هنگام پوشیدن آن لباس خیلی برجسته نباشد و یا اینکه در آن محو باشید یا رنگ پریده به نظر بیاید و مهم تر از هر چیزی با آن رنگ احساس خوبی داشته باشید.

ست کت و شلوار زنانه با روسری یا شال

ست کت و شلوار زنانه را با توجه به محیطی که در آنجا حاضر می شوید می توانید با روسری، شال و یا حتی مقنعه ست کنید. به عنوان مثال:

  • در فصل تابستان می توانید ست کت شلوار زنانه را با روسری های کوتاه (مینی اسکارف) ست کنید. اگر می خواهید که استایلتان رسمی تر به نظر برسد می توانید کت و شلوار خود را با روسری های سایز بزرگ تر ست کنید.
  • کت و شلوارهای رسمی را بهتر است با روسری ست کنید، اما کت شلوارهای اسپرت و کژوال با شال نمای بهتری دارند.

انتخاب بین شال و روسری کاملا بستگی به سلیقه شخصی شما هم دارد؛ اما با طور کلی ست کت و شلوار زنانه با روسری ظاهری رسمی تر به استایل شما می بخشد اما شال ظاهر اسپرت تری دارد.

سایر نکات آموزشی

دکمه زدن یا عدم دکمه زدن

کت‌های زنانه انعطاف‌پذیری بیشتری را ارائه می‌کنند. برخی از خانم ها ترجیح می دهند یک کت و شلوار کاملا دکمه دار بپوشند، در این صورت نباید دکمه ها یا هیچ یک از درزهای آن کشیده یا فاصله داشته باشد. برخی دیگر ترجیح می دهند کت و شلوار را کاملاً دکمه باز بپوشند. در این مورد، لازم نیست که ژاکت را بتوان دکمه کرد، فقط به نظر می رسد که می تواند کاملا بسته شود.

نحوه ست کردن کت و شلوار زنانه با شلوار

قد شلوار به دو عامل عمده بستگی دارد:

  • برش شلوار و نوع کفشی که انتظار می رود با آن پوشیده شود. در حالی که سبک های شلوارها نسبتاً سریع تغییر می کنند، سبک های کلاسیک برای ست کردن کت و شلوار زنانه رسمی تر در یک محیط مجلسی بهترین هستند.
  • برای شلوارهای صاف یا باریک، وقتی از پشت اندازه می‌گیرید، پایین شلوار باید تا بالای پاشنه کفش بیفتد. این طول باعث می شود تا قسمت جلویی شلوار یک شکاف کوچک ایجاد کند. اگر کسی ترجیح می‌دهد، شلوارهای راسته می‌توانند شکاف بزرگ‌تری تا پایین پاشنه پا داشته باشند، اما بلند تر از آن نامطلوب است.
  • اگر قدتان بلندتر است یا پاهایتان به طور قابل توجهی بلندتر از بالاتنه‌تان است، شلوارهای گشاد عالی هستند، اما روی قد کوتاه ها اثر کوتاه‌کننده‌ای خواهند داشت.
  • تا جایی که شلوار بلند می‌شود، تا حد زیادی به ترجیح شخصی مربوط می‌شود، اگرچه قد بلند یا بلندتر از ناف همیشه برای لباس‌های مجلسی و کلاسیک است. اگر بلند شدن‌های پایین‌تر را ترجیح می‌دهید، مطمئن شوید که ژاکت‌تان بند کمرتان را وقتی بازوهایتان را بالا می‌آورید، بپوشاند.

نحوه ست کردن کت زنانه با دامن

مانند شلوار، دامن باید به راحتی دور کمر و باسن قرار بگیرد. برش A شکل از سبک های کلاسیک کت و شلوار زنانه است. در یک محیط مجلسی، طول دامن به طور سنتی به دور زانو می رسد.

ارتفاع دامن ها از این سه حالت خارج نیست:

  • درست بالای زانو
  • تا وسط زانو
  • درست زیر زانو

در حالی که زنان ریزه اندام می توانند دامن های کوتاه تری نسبت به زنان قد بلندتر بپوشند، بدون اینکه کوتاه به نظر برسند. دامن های کوتاهتر هنگام نشستن بلند می شوند و احتمالاً بیشتر از حد مطلوب، ساق پا را در معرض دید قرار می دهند.

شکاف های دامن نیز مورد توجه است: دهانه پایین دامن بدون شکاف باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا راحت راه برود، و شکافی که خیلی بزرگ است ممکن است بیشتر از حد دلخواه ساق پا را در معرض دید قرار دهد، به خصوص هنگام راه رفتن در پله به سمت بالا.

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.