بستن

سبد خرید شما خالی است.

اجاره لباس عروس، درست یا غلط؟!

لباس عروس مزون گالانت 30 اردیبهشت 1401 0 دیدگاه
اجاره لباس عروس درست یا غلط؟! - مزون گالانت

اجاره لباس عروس، درست یا غلط؟!: لباس عروس ارزان نیست. به طور کلی ده ها میلیون قیمت دارد، قیمت یک لباس عروس حتی گرانتر به نظر می رسد وقتی به این فکر کنید که فقط یک بار در زندگی خود آن را می پوشید !

کارشناس لباس عروس گالانت می گوید: یک عروس به طور متوسط بین 10 الی 40 میلیون فقط برای لباس عروس خرج می کند. زمانی که آن لباس را برای تقریباً سه تا پنج ساعت می پوشید، به نظر نمی رسد ارزش آن را داشته باشد که بتوانید رویاهای عروسی خود را با چنین خریدی داشته باشید.

اگر ترجیح می دهید بیشتر از یک لباس گران قیمت برای ماه عسل خود خرج کنید، اجاره یک لباس عروس به شما امکان می دهد در حالی که هنوز یک لباس گران قیمت در ماه عسل می پوشید، در هزینه خود صرفه جویی کنید. به گفته مشاوره مزون گالانت، این به شما و شریک زندگیتان بستگی دارد که اولویت بندی کنید که واقعاً چه چیزی برای روز عروسی شما مهم است.

اگر فقط لباس روز عروسی را می خواهید، برخی از بوتیک های عروس اجاره این گزینه را به جای خرید ارائه می دهند. همچنین بسیاری از خدمات اجاره عروسی آنلاین با طیف گسترده ای از سبک ها برای انتخاب وجود دارد. حیلی ساده! شما لباس را پس از عروسی پس می فرستید.

مزون لباس عروس گالانت
مزون لباس عروس گالانت

زمانی که به اجاره لباس عروس فکر می کنید، باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید. بیایید روند تصمیم گیری را بررسی کنیم:

هزینه اجاره لباس عروس

بسته به جایی که از کجا اجاره می کنید، می توانید ده ها میلیون تومان برای خرید یک لباس پس انداز کنید. معمولاً می‌توانید لباس‌های عروسی را با قیمتی کمتر از ۱۰ میلیون کرایه کنید، اما بسته به شرکت اجاره‌ای و لباس، قیمت آن‌ها نیز کمتر یا بیشتر است.

مزایای اجاره لباس عروس

پول خود را پس انداز خواهید کرد

این احتمالاً بزرگترین مزیت نسبت به همه است و احتمالاً چیزی است که شما را به فکر اجاره کردن واداشته است. با اجاره، لباس هایی که بسیار بیشتر از بودجه بودند، می توانند برای پوشیدن توسط شما ممکن شود. از آنجایی که شما فقط برای یک یا دو شب این لباس را قرض می‌گیرید، ممکن است بتوانید لباسی را از طراح گران‌قیمت رویایی خود بخرید که در غیر این صورت هرگز قادر به پرداخت آن نباشید. اجاره یک لباس گزینه بسیار ارزان‌تری نسبت به خرید آن است.

ممکن است بتوانید در لوازم جانبی نیز صرفه جویی کنید. برخی از شرکت‌های اجاره لباس عروس بسته‌هایی را ارائه می‌کنند که در آن می‌توانید روبند، کفش و سایر لوازم جانبی را با قیمتی کمتر بپوشید.

مجبور نیستید آن را نگهداری کنید، تمیز کنید، یا به خشک شویی ببرید

نگهداری از لباس عروس هزینه دارد. باید مطمئن شوید که پارچه ظریف لباس عروس به مرور زمان زرد نمی شود وسفید می‌ماند. اما با اجاره، نیازی به نگرانی در مورد اینکه لباس خود را بعد از یک روز بزرگ کجا نگه دارید یا چگونه آن را حفظ خواهید کرد، وجود ندارد. شرکت‌های اجاره‌دهنده نیز معمولاً خدمات خشک‌شویی را نیز ارائه میدهند. خشکشویی برای لباس عروس می تواند تا 3 میلیون هزینه داشته باشد، بنابراین این صرفه جویی را یک پیروزی بزرگ در نظر بگیرید. فقط آن را پس بدهدید! و تماااام!

اهمیت حفظ و نگهداری لباس عروس

نکات مهم در نگهداری لباس عروس

شما یک عروسی بدون دردسر خواهید داشت

اجاره لباس می تواند برای عروس های طولانی و با مسیر طولانی بسیار راحت باشد، زیرا برخی از سالن های مقصد شما به شما اجازه می دهند لباس خود را اجاره کنید. با استفاده از این گزینه، نیازی به نگرانی در مورد بسته بندی یا چروک شدن لباس خود نیست.

معایب اجاره لباس عروس

شما می توانید گزینه های محدودی داشته باشید

اگر به دنبال یک سبک بسیار خاص هستید یا یک خریدار حساس هستید، اجاره ممکن است بهترین انتخاب نباشد. نه تنها گزینه‌های استایل محدودتر می‌شوند، بلکه ممکن است متوجه شوید که لباس‌های خاصی در تاریخی که به آن نیاز دارید در دسترس نیستند. حتی اگر لباسی را که دوست دارید پیدا کنید، ممکن است اندازه شما نباشد و معمولاً نمی توانید تغییراتی ایجاد کنید تا مانند یک لباس شخصی سازه شده به تن شما بیاید.

اگر به صورت آنلاین سفارش می دهید، همیشه این احتمال وجود دارد که لباس عروس رویاهای شما برسد و کاملاً متفاوت از عکس به نظر برسد. خوشبختانه، اکثر خدمات اجاره به شما این امکان را می دهند که لباس ها را برای امتحان کردن قبل از اجاره آن ها برای روز عروسی سفارش دهید، اما این هزینه اضافی دارد.

راهنمای خرید لباس عروس

70 نکته برای خرید لباس عروس رویایی خود

مسئول خسارات و هزینه ها هستید

هنگام اجاره یک لباس، هزینه ها می تواند به سرعت افزایش یابد. ممکن است مجبور شوید برای حمل و نقل، بیمه و هزینه های تأخیر هزینه اضافی بپردازید. شما همچنین خطر پرداخت هر گونه خسارت را دارید. از ریختن نوشیدنی روی لباس عروس گرفته تا لکه‌های رژ لب، لبه‌های پاره‌شده تا درزهای شکسته، لباس عروسی شما می‌تواند در روز عروسیتان از بین برود. در حالی که بیمه مسائل جزئی را پوشش می دهد، عروس ها معمولاً مسئول هزینه لباس در صورت آسیب دیدن هستند.

جنبه های عاطفی را دریافت نخواهید کرد

اگر می خواهید لباس خود را برای همیشه نگه دارید و احتمالاً آن را به نسل بعدی منتقل کنید، احتمالاً یک اجاره برای شما مناسب نیست. برای برخی از عروس‌ها، لباس عروسی ارثی خاطرات یک عمر را در خود جای می‌دهد و اجاره لباس ارزش احساسی را از بین می‌برد.

اجاره یک لباس همچنین می تواند تجربه خرید لباس با خانواده و دوستان را از بین ببرد. اگر دوست دارید که در اتاقی پر از نزدیکترین عزیزانتان به لباس مورد نظرتان بله می گویید، ممکن است اجاره گزینه ای برای شما نباشد.

جدبد ترین مدل های لباس عروس مزون گالانت:

نکاتی برای راهنمای اجاره لباس عروس

نظرات مشتریان را بخوانید

هنگام اجاره آنلاین، مطمئن شوید که مشتریان قبلی در مورد لباس هایی که به آنها توجه می کنید، چه می گویند. مشاور مزون گالانت می گوید: “در مورد اندازه خود نظر قطعی داشته باشید، اما همچنین مطمئن شوید که نظرات مشتریان ما را مطالعه کنید.” برای هر کسی که با خرید آنلاین آشنا است، می‌دانید که چگونه سایز ها در هر برندی ممکن است یکسان نباشد، حتی در اندازه های دقیقا یکسان.

هنگام بررسی سایت های اجاره ای از فیلترها استفاده کنید

مشاور مزون گالانت می‌گوید: «مرور سایت گاهی اوقات می‌تواند کمی طاقت‌فرسا باشد، بنابراین ذهن خود را باز نگه دارید، در آنچه به دنبال آن هستید انعطاف‌پذیر باشید و از فیلترهای [وب‌سایت] استفاده کنید». جستجوی خود را با فیلتر کردن مواردی مانند رنگ، طول، شبح، شکل، آستین، یقه، نوع بدن و تزئینات محدود کنید. فقط قسمت عروس را جستجو نکنید. اگر به رنگ سنتی پایبند هستید، می‌توانید با مرور همه لباس‌ها با فیلتر رنگی که روی «سفید» تنظیم شده است، لباس رویایی خود را به همین راحتی پیدا کنید.

نکته در اجاره لباس عروس

حتما بررسی کنید که چه مدت می توانید لباس را اجاره نگه دارید. همه جا قوانین متفاوت است و شما می خواهید لباس را تا جایی که ممکن است بیشتر داشته باشید، اکثر شرکت ها فقط چهار تا پنج روز اجازه می دهند. گزینه‌هایی را که به شما امکان می‌دهد از قبل برای امتحان کردن لباس‌ها هزینه بپردازید و آن را برای تاریخ خود رزرو کنید، بررسی کنید.

نگران موفقیت آمیز نبودن اجاره لباس عروس در اولین تلاش نباشید

بخشی از لذت در اجاره لباس عروس، عدم تعهد است. مشاور می گوید: «اگر یک سبک را دوست ندارید، به سادگی برگردید و سبک دیگری را انتخاب کنید. ممکن است مجبور شوید هزینه ای برای تعویض بپردازید، اما برای یافتن لباس رویایی خود بدون فشار و تعهد کمی هزینه بر است.

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.