بستن

سبد خرید شما خالی است.

انتخاب لباس مجلسی بلند برای زنان قد بلند

لباس مجلسی مزون گالانت 7 تیر 1401 0 دیدگاه
لباس مجلسی بلند برای زنان قد بلند - مزون گالانت

لباس‌ مجلسی بلند برای خانم‌های بلند قد، لباس جذاب و خاصی است که مورد علاقه کسانی است که قد بلندی دارند. در حالی که زنان ریزه اندام بیشتر می توانند به جای پوشیدن لباس مجلسی بلند، از سایر مدل های لباس مجلسی استفاده کنند.

لباس شب مجلسی بلند و پوشیده - مزون گالانت
لباس شب مجلسی بلند – مزون گالانت

انتخاب یک لباس مجلسی بلند


رنگ ها، برش ها و مدل های محتلف، انواع زیادی لباس مجلسی را در دسته لباس مجلسی قرار می دهد. اگر در مورد لباس شب کمی دقیق تر شوید، می توانید یکی را انتخاب کنید که مناسب تیپ اندام و مناسبت شما باشد.

  • لباس‌های شب درزدار: لباس‌هایی با درزهای تزیینی در جلو و بالا، انتخاب‌های بسیار خوبی برای کسانی هستند که خواهان خطوط زیبای بدن در لباس شب مجلسی هستند. این لباس ها زمانی که در پارچه ای که نور را منعکس می کند طراحی شوند، اغلب بسیار جذاب هستند.
  • لباس‌های پرنسسی: لباس‌هایی با مدل های پرنسسی به‌طور باورنکردنی کلاسیک و جذاب به نظر می‌رسند. لباس‌های درز پرنسسی نیز بسیار شیک هستند و به خوبی با شال یا روپوش ترکیب می‌شوند.
  • لباس‌های حاشیه‌دار: به لباسی با جذابیت بالا برای مهمانی نیاز دارید؟ یکی را با خطی از حاشیه در امتداد به سمت پایین به صورت حاشیه دار با کفش یا اکسسوری جذاب تهیه کنید. حاشیه ممکن است بیش از حد به نظر برسد، اما به پارچه‌های ساتن بلند زیبایی می‌بخشد و به پارچه‌های کسل‌کننده مات جذابیت می‌افزاید.
  • لباس های ابریشمی: لباس های ابریشمی هنگام راه رفتن به طرز لذت بخشی باعث می شود لباس های بلندتر بسیار جذاب به نظر برسند. لباس‌های ابریشمی می‌توانند گران باشند، اما از نظر استایل و جنس، ماندگاری بالایی دارند.

ست کردن اکسسوری با لباس شب مجلسی

آموزش نحوه ست کردن اکسسوری با لباس شب مجلسی

نکات لباس مجلسی

زنان قد بلندتر، حتی با لباس مجلسی مناسب، همچنان به نکاتی در لباس پوشیدن نیاز دارند تا بقیه کمد لباس خود را راهنمایی کند. این توصیه باید بقیه لباس‌های شما، از لباس‌های کوکتل گرفته تا شلوار جین را به حالت عادی بازگرداند. وقتی قدتان بلند است ممکن است مردم به شما حسادت کنند، اما خرید کردن همچنان چالش برانگیز است.

اهمیت لباس مجلسی

اهمیت لباس مجلسی در دنیای مد و فشن
  • از کفش پاشنه بلند نترسید. قد خود را جشن بگیرید و آن را به رخ بکشید!
  • چیزهایی مانند بازوهای شکل دار، یقه های U شکل یا یقه هفت و آستین های پفی را برای تکمیل قد خود در نظر بگیرید. خانم های قد بلندتر می توانند قطعات دقیق تری پیدا کنند و آن ها را به زیبایی نرکیب کنند. مانند یک ساعت نقره ای که ترکیب چذابی با لباس مجلسی بلند خواهد بود.

کفش های خاص برای یک لباس مجلسی بلند

کفش مناسب بدون دردسر با ظاهر شما ترکیب می شود. ظاهری آراسته و زیبا خواهید داشت. در انتخاب کفش برای لباس مجلسی خود به موارد زیر دقت کنید:

  • پاشنه‌های پشتی: کفش‌های پاشنه دار عالی هستند، زیرا پشت کفش به لبه‌های لباس شما نمی‌خورد – این یک نگرانی واقعی است.
  • چکمه: اگر یک لباس شب پیراهن می پوشید، از پوشیدن چکمه با آن نترسید. چکمه‌ها با طول متعادل و مناسب، شایان ستایش به نظر می‌رسند و از زیر یک لباس بلند ظاهر می‌شوند، که جذاب و زیبا هستند.
  • لباس های تخت: اگر هدف شما راحتی است، پس قد بلندتان را دارید که بتوانید لباس های تخت را با یک لباس شب بپوشید.

خرید لباس شب بلند برای زنان قد بلند

یک لباس شب بلند برای شما یک تکمیل کننده مناسب خواهد بود، پس آماده باشید. مزون گالانت در کالکشن خود بهترین لباس مجلسی را برای شما طراحی کرده.
لباس‌های شب بلند برای خانم‌های قد بلند چیز فوق‌العاده‌ای است. شاید شما یا یکی از دوستانتان در لباس‌های مجلسی کوکتلی گیر کرده باشید و اکنون این فرصت را دارید که لباسی بپوشید. لباس مجلسی بلند دراماتیک و شیک است و در برخی موارد ضروری است. هنگامی که سبک و طراح لباسی را که دوست دارید پیدا کردید، می توانید مجموعه ای از لباس های شب داشته باشید و همیشه برای یک موقعیت خاص آماده باشید.

در ادامه از مدل ها دیدن کنید و مدل مورد نظر خود را خریداری بفرمایید:

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.