بستن

سبد خرید شما خالی است.

مدل مانتو مجلسی کار شده شیک 2022

مانتو مجلسی مزون گالانت 2 فروردین 1401 0 دیدگاه
مدل های مانتو مجلسی کار شده گالانت

مدل مانتو مجلسی کارشده، قطعا یکی از پرطرفدار ترین و شیک ترین مانتو مزونی و مجلسی بین بانوان می باشد. مانتو مجلسی کارشده همیشه احساس لاکچری بودن به بانوان و خانم ها می دهد. چرا که همواره حس جذابی به خانم ها می دهد و حس و حال یک لباس باکیفیت می دهد که جذاب بودن را به راحتی منتقل می کند.

مانتو مجلسی کار شده، به مدلهایی از مانتو مجلسی می گویند که در آنها از هنرهای دست استفاده میشود. مثلا، انواع مانتو مجلسی گلدوزی شده، مانتو مجلسی سنگ دوزی شده و مانتو مجلسی جواهر دوزی شده، از انواع مدل های مانتو کار شده می باشند که در انتهای این مطلب مدل های آن را به اتفاق می بینیم.

انتخاب مدل مانتو کار شده مجلسی یکی از مهم ترین و جذاب ترین کار ها بین خانم های دوست دار مد و فشن است. معمولا همه خانم ها برای انتخاب مدل مانتو مجلسی با دوستان و آشنایان مشورت می کنند و برای پرو کردن و امتحان مانتو های شیک و کارشده مجلسی به مراکز معتبری مثل مزون گالانت می روند. همه خانم ها عاشق پوشیدن لباس های کار شده، گلدوزی شده و سنگ دوزی شده هستند. در این مطلب مفید با مزون گالانت همراه باشید که در انتخاب بهترین مدل های مانتو کار شده راهنمای شما باشد.

انتخاب مانتو مجلسی کار شده

اکثر خانم های ایرانی که به لباس شیک و لاکچری علاقه مند هستند، برای خودشان حتما از مدل های کارشده مانتو مجلسی استفاده می کنند و اگر این لباس های لوکس با اندام شما متناسب باشند، در مجالس گوناگون ظاهر و حسی منحصر به فرد خواهید داشت.

یکی از مهم ترین کارهایی که برای مهمانی ها باید انجام دهید، انتخاب مدل مانتو مجلسی است. این مهمترین قسمت در پوشیدن یک مانتو دوست داشتی است!اگر در انتخاب مدل مانتو اشتباه کنید، قطعا فرصت داشتن استایلی جذاب، دوست داشتنی و خاص را از دست خواهید داد. برای انتخاب بهترین مدل مانتو مجلسی کار شده حتما با عکاس، خیاطان مزون ها یا مشاورانی که مزون کار می کنند مشورت کنید. این افراد شناخت خوبی از استایل و اندام خانم ها دارند و می توانند بهترین پیشنهاد را برای خرید مانتو کار شده به شما بدهند. سعی کنید در انتخاب مدل لباس فرم بدن خود را در نظر بگیرید و سپس برای خرید و انتخاب مدل درست تصمیم گیری کنید.

برای انتخاب مانتو مجلسی نگین کاری شده و مناسب باید به موارد بسیار زیادی توجه کنید که رعایت آنها موجب می شود از انتخاب خود هرگز پشیمان نشوید و در مهمانی ها بی نظیر ظاهر شوید

انتخاب بر اساس ظاهر بدن

انتخاب بر اساس شکل اندام شما و ظاهرتان مهمترین نکته ای است که در انتخاب نهایی نقش اصلی را دارد. بنابراین لازم است قبل از خرید مانتو به آن توجه کنید و حتما با دقت به آن نگاه کنید. حتما در انتخاب مانتو گلدوزی شده، یا مانتو مجلسی جواهر دوزی شده، نظر چند نفر را بپرسید و نظرات آنها را بسنجید تا بهترین تصمیم گرفته شود و مدل مناسب تر و بهتری انتخاب شود.

انتخاب مانتو اگر بدن لاغری دارید

اگر اندام لاغری دارید باید مانتو کار شده حجیم تر، گشاد تر و شلوغ تری بپوشید تا لاغری اندامتان با حجم لباس جبران شود و تناسب زیبا و مناسبی ایجاد شود.

انتخاب مانتو برای خانم های قد کوتاه

خانم های قد کوتاه بهتر است مانتو های بلندتر بپوشند تا قد بلندتر به نظر برسند. خانم‌های کوتاه‌قد باید از پوشیدن مانتو های کار شده حجیم اجتناب کنند، زیرا این لباس‌ها باعث کوتاه‌تر به‌نظر رسیدن آنها می‌شود.

خانم های قد بلند و مانتوی مجلسی مناسب آنها

خانم های قد بلند باید مانتو هایی بپوشند که نشان دهد قد آنها متعادل تر است. مانتو های پف دار برای خانم های قد بلند بسیار مناسب است زیرا از آنها قد متعادلی را نشان می دهد.

تاریخچه پوشیدن مانتو

اولین سوابق پوشیدن مانتو به حدود قرن هفدهم تا هجدهم برمی گردد. مشخص نیست اولین استفاده از مانتو توسط خانم ها بود یا آقایان، اما اولین استفاده خانم ها شامل لباس های بسیار تنگ و گشاد بود. همچنین در منابع به پوشیدن مانتوها در برخی جلسات دادگاه اشاره شده است. اما اکثر منابع بین مانتوهای اشرافی که بسیار کمیاب بودند و مانتوهای معمولی تمایز قائل شده اند.

در روزهای اولیه، کت‌ها معمولاً توسط کارگران (احتمالاً زنان) در مشاغل پایین دست و مراقبت از جایی که لباس‌ها کثیف می‌شد می‌پوشیدند. اما به طور محدود توسط گروهی از اشراف اروپایی با مدهای مختلف پوشیده می شد و آثار هنری نیز اینها را به تصویر می کشند.


مدل های جدید مانتو کار شده و مجلسی

هر شخصی با توجه به ظاهری که دارد باید مدل مانتو کار شده متناسب با خودش را انتخاب کند. اگر برای انتخاب مانتو مناسب خود شک دارید مزون مانتو مجلسی گالانت برای شما کالکشن زیر را آماده کرده است تا با مشاهده مدل ها راهنمای خرید شما باشد. توجه کنید که تمامی مدل ها از مانتو های زیر، تولیدی مزون گالانت است و میتوانید به راحتی با تماس با مزون گالانت آنها را تهیه کنید. همچنین می توانید سایر مدل های لباس عرو را در کالکشن مانتو مجلسی مشاهده بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.