بستن

سبد خرید شما خالی است.

مدل لباس عروس پفی جدید 1401

لباس عروس مزون گالانت 25 اسفند 1400 2 دیدگاه
مدل لباس عروس پفی جدید مزون گالانت

مدل لباس عروس پفی، بی شک یک از پر طرفدار ترین لباس عروس ها بین عروس ها می باشد. این پیراهن عروس همیشه آرزوی بانوان و خانم ها بوده است. چرا که همواره حالت جذابی به خانم ها می دهد و حس و حال یک عروس جذاب بودن را منتقل می کند.

انتخاب مدل لباس عروس یکی از مهم ترین و جذاب ترین مراسم قبل از عروسی است. معمولا همه عروس خانم ها برای انتخاب مدل لباس عروس با دوستان و آشنایان مشورت می کنند و برای پوشیدن و امتحان لباس عروس های پفی به سالن های عروس مثل مزون گالانت می روند. همه عروس ها از دوران کودکی عاشق لباس های پف دار و پرنسسی بوده اند. در این مقاله با مزون گالانت برای انتخاب بهترین مدل های لباس عروس پفی همراه باشید.

انتخاب لباس عروس پفی

اکثر عروس خانم های ایرانی برای جشن عروسی خود از مدل های لباس عروس پرنسسی و پفی استفاده می کنند و اگر این لباس ها با اندام شما همخوانی داشته باشد ظاهر و حسی منحصر به فرد خواهید داشت.

یکی از مهم ترین کارهایی که برای عروسی باید انجام دهید، انتخاب مدل لباس عروس است. این حساس ترین بخش انتخابات است. اگر در انتخاب مدل لباس عروس اشتباه کنید، قطعا فرصت داشتن استایلی جذاب، هیجان انگیز و خاص را از دست خواهید داد. برای انتخاب بهترین مدل لباس عروس حتما با عکاس، استایلیست یا مشاورانی که مزون کار می کنند مشورت کنید. این افراد شناخت خوبی از استایل و اندام عروس دارند و می توانند بهترین پیشنهاد را به شما بدهند. سعی کنید در انتخاب مدل لباس فرم بدن خود را در نظر بگیرید و تصمیم گیری کنید.

برای انتخاب لباس عروس مناسب باید به موارد بسیار زیادی توجه کنید که رعایت آنها موجب می شود از انتخاب خود هرگز پشیمان نشوید و در عروسی خود بی نظیر ظاهر شوید

انتخاب بر اساس ظاهر بدن

انتخاب بر اساس فرم اندام و ظاهر شما مهمترین نکته ای است که در انتخاب نهایی نقش بسزایی دارد. بنابراین لازم است قبل از خرید لباس عروس به آن توجه کنید و حتما با دقت و دقت به آن نگاه کنید. حتما نظر چند نفر را بپرسید و نظرات آنها را بسنجید تا اصلاح شود و مدل بهتری انتخاب شود.

اگر بدن لاغری دارید

اگر اندام لاغری دارید باید لباس های پف کرده و پیچیده تری بپوشید تا لاغری اندامتان با حجم لباس جبران شود و هارمونی مناسبی ایجاد شود.

خانم های قد کوتاه

عروس های کوتاه قد بهتر است لباس های بلندتر بپوشند یا مدل های پرنسسی و پفی بپوشند تا قد بلندتر به نظر برسند. خانم‌های کوتاه‌قد باید از پوشیدن لباس‌های پف‌دار اجتناب کنند، زیرا این لباس‌ها باعث کوتاه‌تر به‌نظر رسیدن آنها می‌شود.

خانم های قد بلند

خانم های قد بلند باید لباس هایی بپوشند که نشان دهد قد آنها متعادل تر است. لباس های پف دار برای خانم های قد بلند بسیار مناسب است زیرا قد کوتاهی را نشان می دهد.

تاریخچه لباس عروس

رسم پوشیدن مدل لباس های عروس سفید به انگلستان در زمان سلطنت ملکه ویکتوریا برمی گردد. با انتشار رنگ سفید در برخی کشورها، عروس های هندی، چینی، ویتنامی و ژاپنی از رنگ های ملی خود برای لباس عروسی خود استفاده می کنند. انتخاب لباس عروس با توجه به نکات ریز و مهم می تواند ایده آل و متناسب با زیبایی شما باشد.

یک نگاه ساده به مراسم عروسی نشان می دهد که اکثر خانم ها لباس سفید انتخاب می کنند. اما آیا می دانید چرا لباس عروس باید سفید باشد؟

در زمان های قدیم آبی را رنگ عفاف می دانستند، زنان خودشان لباس عروس آبی را انتخاب می کردند. اما ملکه ویکتوریا رنگ سفید را برای لباس عروس خود انتخاب کرد و سنت شکنی کرد. از آن زمان تا به امروز این تغییر به قوت خود باقی مانده است و لباس عروس سفید انتخاب خانم است.

البته انتخاب رنگ و مدل لباس های عروس در هر فرهنگ و کشور و مذهبی متفاوت است مثلا در هند لباس عروس قرمز است یا در غنا لباس عروس رنگی است اما در اکثر فرهنگ کشورها برای لباس عروس سفید است.


مدل لباس عروس پفی جدید

همانطور که در بالا گفتیم هر شخصی با توجه به ظاهری که دارد باید مدل لباس عروس متناسب با خودش را انتخاب کند. اگر برای انتخاب لباس عروس پفی شک دارید مزون لباس عروس گالانت برای شما کالکشن زیر را آماده کرده است تا با مشاهده مدل ها راهنمای خرید شما باشد. توجه کنید که تمامی مدل ها از لباس عروس پفی زیر، تولیدی مزون گالانت است و میتوانید به راحتی با تماس با مزون گالانت آنها را تهیه کنید. همچنین میتوانید سایر مدل های لباس عرو را در کالکشن لباس عروس مشاده بفرمایید.

گالری مدل های لباس عروس پفی

در این قسمت تصاویر و کالکشن لباس عروس های پفی را مشاهده خواهید کرد

نکته: برای مشاهده جدید ترین لباس ها اینستاگرام مزون گالانت را دنبال کنید.

2 دیدگاه
4 فروردین 1401
دلارام
راستش من سفارش دادم
    5 فروردین 1401
    مزون گالانت
    مبارکتون باشه دلارام عزیز از اینکه مزون گالانت رو انتخاب کردید بسیار خوشحالیم
دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.