بستن

سبد خرید شما خالی است.

مزون چیست؟ معرفی مزون گالانت

مزون مزون گالانت 11 اسفند 1400 0 دیدگاه
مزون چیست؟ معرفی مزون گالانت

مزون چیست؟

مزون  (Maison)کلمه ای فرانسوی است که معنای لغوی آن خانه و منزل است. در اصل به مکانی اطلاق می شود که اشخاص در حوزه مد و زیبایی به ارائه محصولاتی همچون پوشاک و اکسسوری ها می پردازند.

فعالیت مزون ها متفاوت است و دسته اول مزن هایی هستند که صرفا به جمع آوری پوشاک برند های معتبر می پردازند. دسته دوم صفر تا صد ارائه لباس در آنها انجام می گیرد و خود به صورت برندی مشخص و مستقل به فعالیت میپردازند.

طراحان در مزون ها همواره در تلاش هستند تا خلق لباسی به روز، زیبا و چشم نواز انجام گیرد. این تابعیت از مد و خلق زیبایی موجب محبوبیت آنها در پوشاک مختلف شده است.

از دیگر دلایل محبوبیت  آنها سفارش و شخصی ساز پوشاک است که یک مزون تاپ قطعا در بین طراحی های خود آنچه را که مشتری در ذهن دارد را خلق خواهد کرد.

مزون قادر به فعالیت و ارائه خدمات در هر مکانی است. و برخلاف بوتیک ها که محدود به مراکز تجاری هستند، می تواند در آپارتمان، خانه و دفاتر اداری فعالیت کنند.

امروزه با وجود اینترنت و شبکه های مجازی مختلف اعم از اینستاگرام، فرصت ویژه ای برای فروشنده و خریداری ایجاد شده است. طراحان و مزون داران با عکاسی، محصولات خود را در معرض دید هزاران نفر قرار می دهند.

به دلیل فعالیت آزاد و گسترده مزون ها در فضای مجازی، امکان خرید آنلاین فراهم شده و مشتریان سراسر کشور مجبور به مراجعه حضوری نیستند.

آشنایی با گالانت

مزون گالانت از بهترین مزون های موجود در سطح ایران است که با به روز ترین طراحی ها، به تاپ ترین مجموعه ارائه دهنده نه تنها در سطح تهران بلکه در سطح کشور تبدیل شده است. که در کنار سفارشات حضوری، از سراسر ایران به صورت آنلاین نیز مراجعه می کنند.

گالانت، با بهره گیری از تیم طراحی مجرب در زمینه تولید انواع لباس به مزونی برتر در مد و فشن ایران تبدیل شده است. محصولات ارائه شده در گالانت با پیروی از مجله های به روز مد و فشن برند های معتبر دنیا، به منبع خرید بانوان خوش سلیقه بسیاری تبدیل شده است.

از امکانات جذابی که گالانت در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار داده است، طراحی لباس دلخواه آنها می باشد. طراحی ها به سبک های متنوع و با ظرافت تمام و زیر نظر بهترین طراحان و خیاطان برای شما آماده می شود.

مهم ترین وجه تمایز گالانت در بین مزون های تهران، سبک های مختلف لباس و طراحی های بی نظیر محصولات است. که با مراجعه به سایت یا فروشگاه آنلاین در اینستاگرام، می توانید از محصولات چشم نواز و زیبای گالانت بهره مند شوید.

این گالانت میتواند بهترین انتخاب برای بانوانی باشد که بسیار سخت پسند هستند. زیرا هر نوع سبک و طراحی که بخواهند توسط طراحان مجرب مجموعه ما با زیبایی و ظرافت تمام قابل انجام خواهد بود. کافیست با مشاوره مزون گالانت ارتباط بگیرید.

تاپ ترین مزون
تاپ ترین مزون

محصولات ارائه شده توسط برترین مزون ایران

پوشاک ارائه شده توسط مزون گالانت عبارت است از مانتو مجلسی، لباس مجلسی، لباس عروس، مانتو عقد، کت و شلوار زنانه و لباس شب. این محصولات با نهایت دقت و ظرافت به تولید می رسند تا به همراه گالانت در مراسمات خود بدرخشید.

محصولاتی که در گالانت ارائه می شوند، از محصولاتی هستند که کمتر مزون و فروشگاهی این محصولات را در تنوع و سبک های مختلف ارائه میدهد. گالانت می تواند اولین انتخاب شما در خرید این محصولات باشد.

با مشاهده طرح ها و محصولات ارائه شده، می توانید جسارت و زیبایی نهفته در آن را در محصولات گالانت جستجو کنید.

به یاد داشته باشید که مراجعه به یک مزون تاپ از جمله گالانت، از اقدامات ویژه پیش از رفتن به مهمانی است. که بدون شک طراحی های دلنشین گالانت در هر زمینه ای مورد پسند تان خواهد بود.

در گالانت شما می توانید محصولات زیر از دسته لباس مجلسی های جدید را جستجو کنید:

  • لباس مجلسی بادی
  • لباس مجلسی آفتابی
  • اورال ها
  • لباس مجلسی آستین کلوش
  • کوکتل
  • باردو
  • پری دریایی
  • نامتقارن

که تمامی این محصولات با طراحی های به روز و مطابق با مد روز پیش می روند.

مانتو های مجلسی نیز از دیگر محصولاتی است که از طراحی منحصر به فرد گالانت برخوردار هستند. می توانید طیف رنگی گسترده ای را در بین تمامی محصولات گالانت مشاهده کنید و از تنوع رنگ در کنار تنوع سبک ها لذت ببرید.

مانتو ها با پارچه هایی در جنس های کرپ، کرپ حریر، ژاکارد و حریر و … تولید می شوند. انتخاب پارچه و سبک مانتو تولید شده با آن، از مهارت های طراحان گالانت است. که در نهایت مانتو مجلسی با هارمونی زیبای رنگ، پارچه و جنس خواهید داشت.

می توانید از راهنمایی های مشاور گالانت در زمینه انتخاب لباس کمک بگیرید. با کمک مشاور لباسی مطابق با اندام خود انتخاب کنید تا در مهمانی های خود، بهترین باشید.

طراحی شده در گالانت
لباس عروس طراحی شده در مزون لباس عروس گالانت
دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.