بستن

سبد خرید شما خالی است.

10 اشتباه خرید لباس عروس

لباس عروس مزون گالانت 14 تیر 1401 0 دیدگاه

10 اشتباه خرید لباس عروس: اگر به زودی برای عروسی خود برنامه ریزی می‌کنید یا می‌خواهید در هنگام خرید لباس عروس مورد نظر خود در آینده اشتباه نکنید، این مقاله مزون گالانت مناسب شماست!

وقتی زمان قرار ملاقات در مزون لباس عروس مورد نظر شما فرا می رسد، برای فرآیند پیدا کردن لباس خود آماده باید آماده باشید. اگرچه این زمان هیجان انگیزی است، اما پیدا کردن لباس مناسب به خودی خود یک فرآیند زمان بر و کمی سخت است.

با این حال، مهم است که این را در نظر داشته باشید که باید به غریزه درونی خود اعتماد کنید و با مشاور مزون خود در مورد آنچه دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید، صادق باشید. ممکن است در نهایت عاشق لباس عروسی شوید که در ذهن شما نبوده است.

با در نظر گرفتن این موضوع، هنگام خرید لباس عروس باید از چند اشتباه اجتناب کرد. کارشناسان مزون گالانت با این نکات میخواهند به شما کمک کنند از این اشتباهات رایج در خرید لباس عروس جلوگیری کنید و یک خرید مطمئن داشته باشید.

اشتباه خرید لباس عروس بدون آگاهی از تاریخ دقیق عروسی

وقتی یک عروس برای خرید می‌آید، اولین سؤالی که مشاوران ما می‌پرسند این است که او چه زمانی ازدواج می‌کند، زیرا این امر تعیین می‌کند که او چه گزینه‌هایی برای لباس عروس دارد.

عروسی که در بازه زمانی کوتاه تری (کمتر از چهار ماه آینده) ازدواج می کند، انتخاب های محدودی خواهد داشت، زیرا هر لباس عروس برای آماده شدن زمان زیادی می‌برد. لباس‌های عروس مزون گالانت سفارشی هستند و پارچه‌ها و مواد از سرتاسر جهان برای تولید لباس عروس تهیه می‌شوند. مشاور بهتر می‌تواند عروس را به سمت لباس مورد نظرش هدایت کند که با جدول زمانی او مطابقت دارد.

بنابراین حتما سعی کنید 9 ماعه قبل از عروسی خود به سراغ خرید لباس عروس بروید.

توهم بدن در حال تغییر

یکی دیگر از اشتباهات رایجی که عروس ها هنگام خرید لباس عروس مرتکب می شوند این است که با تغییر فرم بدن به خود فشار می آورند تا لباس مورد نظر را خرید کنند. شما هرگز نباید این کار را انجام دهید. همیشه می توانید لباس را با توجه به فرم بدن خود در طول لباس تغییر دهید. به جای اینکه منتظر بمانید تا بدنتان با یک سبک لباس خاص مطابقت داشته باشد، به دنبال لباسی باشید که چهره فعلی شما را برجسته کند.

نکات خرید لباس عروس

70 نکته برای خرید یک لباس عروس رویایی

سفارش دادن لباس به اندازه کوچکتر نیز اشتباه بزرگی در هنگام خرید است. وقتی وارد سالن عروس می شوید، لباس باید مطابق با سایز دقیق شما باشد.

نداشتن انتظارات روشن

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که عروس ها هنگام خرید لباس مرتکب می شوند این است که دقیقاً مشخص نمی کنند که چه مدلی از لباس عرس می خواهند. این مهم است که در هنگام خرید لباس ذهن خود را باز نگه دارید، اما نداشتن ایده ای از مدل لباس عروس مورد علاقه کمکی به انتخاب مناسب لباس عروس نمی کند.

قبل از رفتن به مغازه لباس فروشی، آنچه را که به شما احساس اعتماد به نفس بیشتری می دهد و به همان اندازه مهم است پیدا کنید. سپس، آن ها را یادداشت کنید و در ذهن خود آن موارد را به یک لباس تبدیل کنید. وقتی عروس در لباسش احساس راحتی می‌کند، زیبایی از درون به بیرون منتقل خواهد شد.

غرق شدن در گزینه های اضافی

غرق شدن در آپشن ها اشتباه دیگری است که عروس خانم ها هنگام خرید مرتکب می شوند. عروس‌ها با گزینه‌های بی‌پایانی که از طریق اینستاگرام وجود دارد غرق شده‌اند.

این عکس ها در اینستاگرام و دیگر کانال های اجتماعی می توانند فریبنده باشند.

تمرکز نکردن به طور خاص روی چیزی که شما را به بهترین شکل ظاهر می کند باعث می شود هنگام انتخاب لباس عروس فرصت دست بدهید.

اما حل این اشتباه آسان است. می‌توانید فقط برای الهام گرفتن به این عکس‌ها نگاه کنید، اما همیشه به خاطر داشته باشید که با امتحان کردن لباس، تجربه شما ممکن است متفاوت باشد. کیفیت لباس نیز می تواند فریبنده باشد. به همین دلیل است که خرید حضوری هنگام خرید لباس عروس ضروری است. این امر باعث به حداقل رساندن تصورات غلط می شود.

آوردن همراهان اشتباه برای خرید لباس عروس

در هنگام خرید لباس، این یک رفتار عادی است که نزدیک‌ترین افراد در آن شما را همراهی کنند. عروس ها مشتاقانه منتظر دریافت بازخورد در مورد لباس هستند تا مطمئن شوند که او به بهترین شکل ظاهر می شود، اما این می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

همراه خرید لباس عروس

چه کسی را همراه خرید لباس عروس ببریم؟

نظرات متعدد باعث تردید عروس در انتخاب آنچه می‌خواهد می‌شود، نه آنچه که دیگران می‌خواهند او انتخاب کند. افراد اشتباه، تمرکز عروس را به هم می‌زنند و زمان او را نیز از بین می برد.

قضاوت یک لباس در آویز آن

قضاوت یک لباس عروس روی چوب لباسی آسان است زیرا فکر می کنید که ظاهر مناسبی ندارد یا مناسب شما نیست. در حالی که ممکن است یک لباس در نگاه اول آن چیزی نباشد که عروس می‌خواهد، باید به مشاور مزون اعتماد کنید. ما می‌دانیم که لباس روی بدن چگونه به نظر می‌رسد، و مطمئن هستیم که برای عروس فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

کفش عروسی خود را هنگام خرید همراه داشته باشید

اشتباه کمتر شناخته شده ای که یک عروس مرتکب می شود این است که هنگام خرید کفش مناسب به همراه نمی آورد. ضروری است کفشی را که می‌خواهید در روز عروسی خود بپوشید یا چیزی شبیه آن به همراه داشته باشید تا ببینید که چگونه با لباسی که انتخاب می‌کنید هماهنگ است.

وقت خرید لباس عروس

وقت خرید لباس عروس اینها را با خود ببرید!

فراموش کردن کفش‌هایتان کار بیشتری را برای فرد مشاور لباس عروس ایجاد می‌کند. قد پاشنه و نوع کفش می تواند وضعیت بدن عروس را تغییر دهد، که بر نحوه تناسب لباس تأثیر می گذارد.

نداشتن بودجه دقیق برای خرید لباس عروس

نهایی نکردن بودجه خود که می خواهید برای لباس عروس خرج کنید یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که عروس ها مرتکب می شوند. وقتی عروسی بدون بودجه مشخص وارد یک بوتیک عروس می شود، به راحتی تحت تأثیر انتخاب ها و نظرات مهمان خود قرار می گیرد و عاشق لباسی می شود که در رنج بودجه اش نیست.

داشتن ایده روشن از آنچه می توانید روی یک لباس عروس سرمایه گذاری کنید به شما امکان می دهد در فرآیند خرید خود تمرکز دقیق داشته باشید. فراتر از خرید لباس عروس، همیشه ایده خوبی است که فرآیند برنامه ریزی عروسی خود را با یک بودجه کلی شروع کنید و سپس بر اساس آن بودجه ای برای لباس خود تعیین کنید.

هنگام بازدید از یک فروشگاه، مؤدبانه از آنها بخواهید که فقط لباس هایی را در محدوده قیمت شما به شما نشان دهند.

عجله برای خرید لباس عروس

این احتمال وجود دارد که در اولین قرار خرید خود “لباس عروس” مورد نظر خود را پیدا کنید. اما رای اکثر عروس‌ها، نیاز به بررسی چند مزون عروس، بررسی آنلاین و گاهی خرید سفارشی دارند. بنابراین، در حالی که ممکن است هنگام امتحان کردن اولین لباس‌ها بسیار هیجان‌زده شوید، به خودتان اجازه دهید که با آرامش مدل های دیگری را نیز امتحان کنید.

فراموش کردن برنامه ریزی برای تغییرات لباس عروس

تغییرات لباس عروس شما زمان می برد. گاهی اوقات هفته ها، حتی بسته به سفارشی سازی که نیاز دارید. پس برای تغییرات احتمالی زمانی را در نظر بگیرید تا در زمان مورد نظر یک عروسی بی نظیر داشته باشید!

مدلهای لباس عروس مزون گالانت را بررسی کنید و با مشاوره رابگان مزون گالانت لباس عروس رویایی خود را بدون اشتباه خریداری کنید:

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.