بستن

سبد خرید شما خالی است.

مدل های لباس مجلسی کوتاه و لباس شب کوتاه 1401

لباس شب مزون گالانت 15 فروردین 1401 0 دیدگاه
مدل های لباس شب کوتاه و لباس مجلسی کوتاه 1401 مزون گالانت

مدل های جذاب و به روز لباس شب کوتاه سال 1401 در مزون لباس شب گالانت، برای علاقه مندان به لباس شب خاص و شیک ارائه می شود.تولید لباس شب و مجلسی در مزون گالانت با طراحی یک کانسپت هنری آغاز می شود و پس از انتخاب پارچه های ترک و باکیفیت فرایند دوخت آن با دقت آغاز می شود. تا در انتها یک لباس مجلسی با کیفیت و فاخر به مشتریان دوست داشتنی مزون گالانت ارائه دهیم.

مدل های لباس شب کوتاه تولید شده در مزون بزرگ گالانت، شامل مدل های های گیپور دار، سینه باز و سینه بسته و جواهر دوزی شده و سنگ دوزی شده می باشند. همچنین مزون گالانت در گالری لباس شب و لباس مجلسی خود انواع مدل های لباس مجلسی کوتاه ساتن، دانتل و ترک با مدل های پوشیده و دکلته را برای خانم ها آماده کرده است.

لباس شب مجلسی کوتاه شیک و خاص - مزون گالانت
لباس شب مجلسی کوتاه شیک و خاص – مزون گالانت

انتخاب مدل لباس شب کوتاه

در انتخاب لباس شب و مجلسی کوتاه باید دقت کرد. ما در مزون گالانت به شما کمک میکنیم که لباس شب کوتاه خود را در سایز مناسب و استایل مخصوص خودتان انتخاب و تهیه کنید. و در انتخاب جنس مناسب پارچه لباس شب شما را راهنمایی می کنیم.

لباس مجلسی کوتاه لباسی لوکس و لاکچری است که کیفیت پارچه عالی باید داشته باشد تا دوام لازم را برای پوشیدن به دفعات را داشته باشد. انتخاب رنگ مناسب باید با دقت انجام شود. در مجالس رسمی نباید شما از لباس شب جلو باز و رنگ های شاد استفاد کرد. و بهتر است از لباس شب مناسب و پوشیده در این مجالس استفاده کرد.

لباس شب کوتاه آبی و مجلسی - ساده و شیک - مزون گالانت
لباس شب کوتاه آبی و مجلسی – ساده و شیک – مزون گالانت

جنس پارچه به کار رفته در لباس مجلسی کوتاه

همانطور که گفتیم پارچه های ترکیه ای در لباس مجلسی کوتاه تولید شده در گالانت استفاده می شود. و شامل جنس های ساتن، گیپو، حریر و لمه می باشند.

برای نگهداری این لباس های مجلسی باید بسیار دقت کرد. مخصوصا هنگام شستن، بهتر است از راهنمای شستن لباس مجلسی بهره برد.

انواع لباس شب کوتاه

مزون لباس شب گالانت، انواع مدل های لباس شب کوتاه و لباس مجلسی کوتاه، را ارائه می کند. در ادامه دعوت میکنیم که از کالکشن لباس شب کوتاه و مجلسی زنانه گالانت دیدن فرمایید:

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.