بستن

سبد خرید شما خالی است.

8 باور غلط در مورد لباس مجلسی

لباس مجلسی مزون گالانت 5 شهریور 1401 0 دیدگاه
باور غلط در مورد لباس مجلسی - مزون گالانت

باور غلط در مورد لباس مجلسی بسیار وجود دارد. در این مقاله مزون گالانت به برخی از این افسانه ها و واقعیت های واقعی پیرامون آنها می پردازیم.

فقط می توانید یک یا دو بار لباس مجلسی بپوشید

این درست نیست. اگر بخواهید می توانید بارها یک لباس مجلسی بپوشید. فرقی نمی‌کند در مراسم عروسی، جشن جشن یا هر مناسبت خاص دیگری شرکت کنید، نیازی نیست پول زیادی را برای لباس‌هایی که فقط یک بار می‌پوشید خرج کنید.

اگر با دقت خرید کنید و چیزی را انتخاب کنید که دوست دارید، می توانید مطمئن باشید که این لباس برای سال های آینده برایتان خواهد ماند و بنابراین فرصت های زیادی برای پوشیدن دوباره خواهید داشت.

بهترین کار خرید لباس مجلسی مطابق با مد روز است

علیرغم آنچه که همه مجلات به ما می گویند، در واقع بهتر است در انتخاب لباس های رسمی از مد های روز پرهیز کنید. مگر اینکه مطمئناً قصد دارید هر سال یک لباس جدید برای جشن ها، عروسی ها و مجالس مختلف بخرید.

اگر اینطور نیست، به جای آن به سراغ چیزهای کلاسیک تر و ساده تر بروید زیرا ماندگاری بیشتری دارد و همه کاره تر خواهد بود.

باور غلط در مورد لباس مجلسی: سایز لباس مهم نیست

در مورد سایز لباس رسمی دو تصور اشتباه وجود دارد. اولاً، این باور وجود دارد که زنان دارای انحنا نباید لباس های شیک بپوشند زیرا در آن ظاهری افتضاح خواهند داشت.

ثانیاً این باور وجود دارد که زنان سایز بزرگ نمی توانند هر نوع لباسی بپوشند زیرا در هیچ چیزی ظاهر خوبی نخواهند داشت.

اما حقیقت این است که هر زنی بدون در نظر گرفتن سایزش می تواند یک لباس رسمی بپوشد. در واقع، نوع لباسی که می پوشید به سلیقه شخصی و نوع بدن بستگی دارد.

لباس مجلسی گران قیمت بهتر از لباس های ارزان به صرفه هستند

قیمت یک لباس شب از نظر کیفیت یا زیبایی اهمیت چندانی ندارد. اگر می‌دانید از کجا برای آن خرید کنید، می‌توانید یک لباس رسمی مقرون‌به‌صرفه اما زیبا برای نیازهای خود پیدا کنید.

اگر می خواهید برای خرید لباس های رسمی گران قیمت صرفه جویی کنید، باید آنها را از فروشگاه های اینترنتی معتبر لباس مثل مزون گالانت خریداری کنید.

رنگ لباس مجلسی باید سفید باشد

یکی از بزرگترین تصورات غلط در مورد لباس های مجلسی این است که آنها باید در لباس های سفید سنتی پوشیده شوند. در حالی که این در برخی موارد صادق است، اما رنگ های زیادی وجود دارد که می توان با لباس های رسمی پوشید.

فقط مطمئن شوید که رنگ هایی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما متناسب باشد، در غیر این صورت لباس شما مناسب به نظر نمی رسد.

حتما بخوانید: مدل های لباس مجلسی مشکی

لباس های مجلسی فقط برای خانم ها هستند

این رایج ترین تصور غلط است و کاملا نادرست است! لباس های رسمی به همان اندازه که برای خانم ها مناسب است برای آقایان هم مناسب است. آنها به تکمیل شخصیت شما کمک می کنند و شما را جذاب نشان می دهند.

لباس های مجلسی قدیمی شده اند

مدل های لباس های مجلسی نیز با زمان و با تغییر فصل تغییر می کنند. اما سال هاست که مد شده اند و در آینده نیز مد خواهند بود!

لباس مجلسی را فقط در مراسم عروسی می توان پوشید

حتما بخوانید: مدل های لباس مجلسی برای دورهمی دوستانه

در حالی که عروسی ها قطعا مناسبت خوبی برای پوشیدن لباس های رسمی هستند، این بدان معنا نیست که شما فقط می توانید آنها را در آنجا بپوشید! لباس های رسمی را می توان در هر مراسمی پوشید. خواه یک عروسی، شب جشن، مهمانی یا حتی یک جلسه کاری باشد!

اینستاگرام مزون گالانت را برای مشاهده جدید ترین مدل های لباس دنبال کنید

پیشنهاد مزون گالانت:

از سایر محصولات ما دیدن کنید!

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.