بستن

سبد خرید شما خالی است.

زیر لباس عروس خود چه باید بپوشید؟

لباس عروس مزون گالانت 18 مهر 1401 0 دیدگاه
زیر لباس عروس خود چه باید بپوشید؟ - مزون گالانت.

شما لباس عروس خود را انتخاب کرده اید، می دانید چه کفشی می خواهید بپوشید، و حتی در مورد مو و آرایش تصمیم گرفته اید. حالا، برای چیزی که ممکن است ذهن شما را از دست داده باشد یعنی لباس زیر لباس عروس باید تصمیم بگیرید.

به راحتی می توان آنچه را که در زیر لباس قرار می گیرد فراموش کرد، اما با وجود اینکه هیچ کس قرار نیست آن قسمت از ظاهر شما را ببیند، باز هم توجه به آن بسیار مهم است.

لباس زیر به شکل دادن به لباس عروس کمک می کند و می تواند ظاهر را به طرز چشمگیری تغییر دهد. هنگام انتخاب لباس مجلسی و هنگام رفتن به یراق آلات، مهم است که لباس زیر خود را در نظر داشته باشید.

به عنوان مثال، آیا با لباس خود سوتین می پوشید یا لباس های دوخته شده مناسب هستند؟ آیا می خواهید با یک کرست کمر خود را محکم کنید؟ آیا لباست آنقدر تنگ است که باید تمام شب عروسی خود اذیت شوید!؟ اینها همه چیزهایی است که باید در نظر گرفت.

برای اطمینان از اینکه در روز بزرگ خود احساس راحتی می کنید، مشاور مزون گالانت شما را راهنمایی می کند تا دقیقاً زیر لباس عروسی خود چه بپوشید.

مهم ترین لباس های زیر که باید به خاطر بسپارید

در واقع هیچ قانون واقعی در مورد نوع لباس زیر که عروس باید بپوشد وجود ندارد. مشاور مزون عروس گالانت می‌گوید: «آنچه که یک عروس در روز عروسی خود انتخاب می‌کند، یک انتخاب شخصی است، و باید بر اساس لباس‌هایی باشد که راحت‌ترین و شادترین لباس‌ها را می‌پوشد».

با این حال، او خاطرنشان می کند که اکثر عروس ها بهتر است لباس زیر و سوتین بپوشند. لباس عروسی شما ممکن است لوکس و فانتزی باشد، اما لباس زیر شما نیازی به این ندارد. سوتین‌هایی که به خوبی می‌آیند و لباس‌های زیر که دسته نمی‌شوند، بالا نمی‌آیند یا خطوط شلواری ایجاد نمی‌کنند، در واقع تمام آن چیزی است که بیشتر افراد برای داشتن ظاهر و احساس بهترین نیاز دارند.

اگر ران هایتان شما را آزار می دهد، به دنبال یک شورت فرم دهنده باشید که می تواند به صاف کردن آن ناحیه کمک کند.

پیشنهاد: تاریخچه لباس عروس دنباله دار

لباس زیر لباس عروس چه رنگی باید بپوشید؟

رنگ لباس زیر برای روز بزرگ شما مهم است، به خصوص اگر سفید خالص بپوشید. در حالی که بسیاری از لباس‌های عروسی آستری دارند، اما برای جلوگیری از ظاهر شدن آن‌ها، احتمالاً نباید آن را با یک بند صورتی روشن و توری انتخاب کنید.

مشاور مزون گالانت توصیه می‌کند: «لباس‌هایی را انتخاب کنید که تا حد امکان به رنگ طبیعی پوست شما نزدیک باشد، به خصوص اگر لباس عروس سفید می‌پوشید».

اگر واقعاً می‌خواهید عروسی کامل داشته باشید، می‌توانید لباس زیر سفید را انتخاب کنید. به طور کلی، رنگ های طبیعی و خنثی نزدیک به رنگ پوست و رنگ های سفید بهترین گزینه برای شما هستند.

آیا عروس ها باید لباس زیر را به طور کلی کنار بگذارند؟

همچنین شایان ذکر است که برخی از لباس‌های عروسی به راحتی نمی‌توان سوتین را کنار گذاشت. بریکمن می‌گوید: «بسیاری از لباس‌های عروسی می‌توانند سوتین‌های توکار داشته باشند، که برای زنانی که نیاز به حمایت بیشتری در ناحیه سینه دارند، گزینه بسیار خوبی است.

اگر اندازه سینه شما به اندازه کافی کوچک است، ممکن است بتوانید بدون سوتین در عروسی شرکت کنید، در حالی که عروس هایی با سینه بزرگتر ممکن است در یک سوتین احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

زیر یک لباس عروس آشکار چه بپوشیم

برای لباس‌های عروس کلاسیک و لباس‌های ساده‌تر A شکل انتخاب لباس زیر آسان است. در بسیاری از موارد، یک سوتین قدیمی معمولی و یک جفت لباس زیر بدون درز کارساز هستند. اما برای لباس‌هایی که بیشتر نمایان می‌شوند (به یقه‌های باز یا ظاهر بی‌پشت فکر کنید)، اوضاع ممکن است دشوارتر به نظر برسد.

برای لباس هایی که کمرشان خیلی کم است، بدون پشت هستند یا دارای توری های توهم زیادی هستند، پوشیدن سوتین ممکن است غیرممکن به نظر برسد. برای این کار، مشاور گالانت سوتین‌های چسبنده را توصیه می‌کند زیرا در پشت ظاهر نمی‌شوند و همچنان از سینه‌ها به خوبی پشتیبانی می‌کنند.

ملاحظات خرید

هنگام خرید لباس زیر روز عروسی، نکات دیگری وجود دارد که باید همیشه در نظر داشته باشید.

  • از هر چیزی که دارای تزئینات است خودداری کنید.
  • سایز مناسب بخرید
  • قبل از خرید لباس، به ساپورت سینه فکر کنید.
  • چیزی بپوشید که از قبل می دانید دوست دارید

پیشنهاد: برای مشاهده جدید ترین مدل های لباس عروس و لباس زنانه اینستاگرام مزون گالانت را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.