بستن

سبد خرید شما خالی است.

15 مدل یقه لباس عروس که باید بشناسید

لباس عروس مزون گالانت 18 اردیبهشت 1401 0 دیدگاه
15 مدل یقه لباس عروس که باید بشناسید - مزون گالانت

15 مدل یقه لباس عروس که باید بشناسید: موارد زیادی برای پیدا کردن لباس عروس رویایی شما وجود دارد. یکی از مهم ترین جزئیاتی که باید در هنگام جستجوی لباس مجلسی در نظر گرفت، یقه است. این جزئیات مهم نه تنها چهره شما را برجسته می کند، بلکه بر ظاهر روز عروسی شما تأثیر می گذارد.

برای کمک به تصمیم گیری، مکان، فصل، هر گونه اکسسوری، نحوه برنامه ریزی برای پوشیدن موهای خود و آنچه که تیپ بدنی شما را جذاب می کند را در نظر داشته باشید. به عنوان یک قاعده کلی، عروس های ریزه اندام تمایل دارند یقه های عمیق داشته باشند، عروس های قد بلند به سمت مدل هایی با یقه بلندتر میل می کنند، و عروس هایی با هیکل های پرتر، منحنی های خود را با ظاهری که دقیقا زیر استخوان ترقوه قرار می گیرد، تکمیل می کنند. با این حال، مهم ترین قانونی که باید در نظر داشته باشید این است که چه چیزی به شما با شکوه ترین احساس را می دهد!

مدل یقه لباس عروس دلبر/نیمه دلبر

لباس عروس یقه دلبر - مزون گالانت
لباس عروس یقه دلبر – مزون گالانت

یقه دلبر با شکلی که شبیه بالای قلب است، دکلته را برجسته کرده و ظاهری بلندتر و لاغر به شما می بخشد. اگر به این استایل علاقه دارید اما سینه بزرگتری دارید یا به دنبال لباسی کوچکتر هستید، مدل نیمه دلبر را انتخاب کنید که کمی بالاتر روی سینه قرار می گیرد.

یقه راست

لباس عروس یقه شیک - مزون گالانت
لباس عروس یقه شیک – مزون گالانت

مدرن و تمیز، یقه صاف اغلب در لباس های بدون بند دیده می شود. درست مانند دلبر، دکلته و استخوان های ترقوه را برجسته می کند اما پوشش و امنیت بیشتری را فراهم می کند.

یقه هفت

یک لباس عروس یقه V برای کسانی که به دنبال ظاهری بلندتر هستند ایده آل است، خواه اندک باشد یا دراماتیک. لباس‌های یقه V معمولا آستین‌ها یا بندهایی دارند که پوشش و حمایت بیشتری ایجاد می‌کنند.

لباس عروس دکلته یقه هفت جدید - مزون گالانت
لباس عروس دکلته یقه هفت جدید – مزون گالانت

یقه شیب دار

برای عروس‌های جسورتر، یقه‌ی شیب‌دار پایین می‌آید تا دکلته‌تان را برجسته‌تر کند، بالاتنه‌تان را کشیده و پوستی جذاب به آن اضافه کند. اگر به دنبال پوشیدن لباس های آستین بلند در روز عروسی خود هستید، یقه لباس عروس شیب داریک راه عالی برای متعادل کردن پوشش است!

یقه توهم زا

لباس عروس دکلته یقه توهم زا - مزون گالانت
لباس عروس دکلته یقه توهم زا – مزون گالانت

پارچه شفاف نرم (مانند توری) از بالای تنه تا زیر گردن یا روی شانه‌ها امتداد می‌یابد تا توهم یک لباس مجلسی بدون بند، عمیق یا یک لباس عروس با بند ظریف را ایجاد کند. این یقه رویایی که معمولاً با لوازم جانبی دوخته شده در بالا که به نظر می رسد روی پوست شناور هستند، ترکیبی ایده آل از ظرافت مدرن و عاشقانه های جاودانه است.

یقه بلند

لباس عروس پوشیده پرنسسی جدید - مزون گالانت
لباس عروس یقه بلند پوشیده – مزون گالانت

یقه لباس عروس بلند، به پایین یا بالای گردن می خورد و بیشترین پوشش را در بین هر مدل عروسی ارائه می دهد. آیا نمی خواهید احساس کنید که بیش از حد دست و پا بسته شده اید؟ جزئیات زیاد در یقه‌های بلند رایج هستند و می‌توانند ظاهر پیچیده را متعادل تر کنند.

70 نکته برای خرید لباس عروس رویایی خود

راهنمای انتخاب و خرید لباس عروس

یقه قایقی

لباس عروس دکلته یقه قایقی - مزون گالانت
لباس عروس دکلته یقه قایقی – مزون گالانت

این یقه قدیمی که توسط آدری هپبورن در فیلم سابرینا به شهرت رسید، معروف شده است. شکل پهن و بلند، استخوان های ترقوه را نمایش می دهد تا کمی پوست را نشان دهد و اغلب با آستین هایی همراه است که پوشش زیادی را ارائه می دهد.

یقه تک شانه

این یقه به سبک الهه، ظاهری نامتقارن را برای عروسی که دوست دارد کمی متفاوت باشد، ارائه می دهد. استایل یک بند توجه را به سمت صورت شما جلب می کند و درخشش زیبای روز عروسی شما را نشان می دهد.

یقه خارج از شانه

لباس عروس دکلته - مزون گالانت
لباس عروس دکلته یقه خارج از شانه – مزون گالانت

یقه لباس عروس خارج از شانه برای عروسی های تابستانی، ساحلی، بوهو و مقصد مورد علاقه است. این استایل بدون دردسر، زیبایی صورت شما را قاب می‌کند و شانه‌ها و استخوان‌های ترقوه را با آستین‌های خود برجسته می‌کند. اگر نمی خواهید بازوهای خود را برجسته کنید یا شانه های پهنی داشته باشید، ممکن است ترجیح دهید از این سبک دوری کنید و به جای آن یقه پرتره را انتخاب کنید.

یقه اسکوپ

لباس عروس دکلته یقه اسکوپ - مزون گالانت
لباس عروس دکلته یقه اسکوپ – مزون گالانت

این یقه U شکل با یقه کم و دایره‌ای که دارد استخوان ترقوه را برجسته می‌کند و گردن را بلندتر می‌کند تا شبحی کشیده و براق ایجاد کند. این یک یقه در سطح جهانی است که برای همه عالی به نظر می رسد و پشتیبانی اضافی در بند ها ارائه می دهد.

یقه هالتر

هالترها نه تنها برای مد روزمره مورد علاقه هستند، بلکه لباس های عروس نیز مورد علاقه هستند. این یقه شانه های شما را نشان می دهد و ظاهری مدرن ارائه می دهد که می تواند از پوشیده تا ظاهری باز متفاوت باشد.

یقه جواهری

این برش که به عنوان یقه تی شرت نیز شناخته می شود، بالای استخوان ترقوه و در پایه گردن قرار می گیرد. این یقه گردن را کشیده و سینه را برجسته می کند. اغلب اوقات، برای ایجاد توهم پوشیدن گردنبند، مهره‌ها را می‌تراشند. یقه بالا تنه را بزرگتر و پهن تر نشان می دهد و برای عروس های سنتی با سینه کوچکتر و شانه های باریک مناسب است.

یقه پرتره

یقه لباس عروس پرتره شبیه به سبک بیرون از شانه اما با پارچه کمی بیشتر ساخته شده است، مشخصه یقه پرتره یک پارچه پهن از نوک یک شانه تا نوک شانه دیگر است. این برش برای عروسی که به دنبال ظاهری جذاب برای پوشاندن بازوها و برجسته کردن استخوان های ترقوه خود هستند ایده آل است.

یقه امپراتوری/مربعی

لباس عروس لاکچری - مزون گالانت
لباس عروس لاکچری – مزون گالانت

یقه لباس عروس امپراتوری که شبیه به شکل مربع است، هم ظریف و هم کشیده است. دارای یک شبح زاویه ای است که بر روی نقاط شانه ها قرار دارد. این یقه باز را می توان پهن تر یا پایین تر برش داد تا شانه های بیشتری را نشان دهد یا به ظاهر شما حالتی مدرن بدهد. این مدل ایده آل برای عروس هایی است که می خواهند گردن و سینه خود را در حالی که تا شانه هایشان لاغر می کنند برجسته کنند.

مدل یقه لباس عروس ملکه ای

این ظاهر سلطنتی مظهر عاشقانه های قدیمی است. این ظاهر سنتی که از یقه‌ای بلند در پشت با یقه‌ی فرورفته، معمولاً یقه‌دار یا دلبر تشکیل شده است، چیزی جز یقه های زرق و برق دار نیست!

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.