بستن

سبد خرید شما خالی است.

راهنمای خرید لباس عروس رویایی

لباس عروس مزون گالانت 16 فروردین 1402 5 دیدگاه
70 نکته خرید لباس عروس رویایی خود - مزون گالانت

فرایند خرید لباس عروس باید بسیار با دقت انجام شود. احتمالا رویای هر دختری پوشیدن لباس عروس رویایی خود در شب عروسی است. اگر از پنج سالگی رویای پوشیدن لباس عروس خود را داشته اید، اما در انتخاب آن شک دارید، در این مقاله شما را در مورد نحوه خرید لباس عروس در مزون گالانت راهنمایی خواهیم کرد.

پیدا کردن یک لباس عروس رویایی می تواند سخت و استرس زا باشد. به هر حال، احتمالا قبلاً این کار را نکرده‌اید، با توجه به اینکه شاید لباس عروس گران‌ترین لباسی است که بسیاری از زنان تا به حال خریده اند، بنابراین حتما احساس می‌کنید که در هنگام خرید لباس عروس فشار زیادی روی شما وجود دارد.

همچنین در حین خرید لباس عروس، ممکن است به نظر برسد که اصطلاحات لباس عروس برای شما تازه و نو باشد، بنابراین در این مقاله شما را برای خرید لباس عروس رویایی و جدید خود راهنمایی خواهیم کرد.

لباس عروس دکلته یقه هفت جدید - مزون گالانت
لباس عروس جدید – مزون گالانت

مهم نیست بودجه، سبک مورد پسند شما یا زمان عروسی شما به چه شکل باشد، این نکات خرید لباس عروس تضمینی به شما کمک می کند تا لباس رویاهای خود را پیدا کنید.

برای یافتن لباس عروسی که دوست دارید، تحقیق کنید

صفحات مجلات لباس عروس را بررسی کنید، لباس های عروس موجود در مزون لباس عروس گالانت را بررسی کنید، Pinterest را زیر و رو کنید، اینستاگرام مزون گالانت را بررسی کنید و ببینید عروس‌های مشهور چه لباسی می‌پوشند تا یک فایل تصویری از لباس‌های مورد علاقه‌تان تهیه کنید.

تولید لباس عروس

تولید لباس عروس چگونه است؟

 سپس به دنبال یک مدل مشابه باشید – برسی کنید آیا همه آنها لباس عروس دکلته، پرنسسی، توری یا حجیم هستند؟ آیا همه آنها پشت باز دارند؟ چند وجه اشتراک از سبک هایی که دوست دارید پیدا کنید و ایده های خود را در اولین قرار خرید، همراه خود بیاورید.

دید بازی داشته باشید

مشاوران عروس به شما خواهند گفت که دائماً زنانی را می بینند که با ایده ای مشخص از آنچه برای لباس عروس میخواهند وارد می شوند، سپس آن را امتحان می کنند و در واقع آن را دوست ندارند – و در عوض، به چیزی کاملاً متفاوت که هرگز فکر نمی کردند می افتند. هنگام خرید لباس عروس ذهن خود را باز نگه دارید. ممکن است لباس رویایی خود را پیدا کنید که نمی دانستید لباس رویایی شما خواهد بود.

خودتان را برای سایزبندی لباس عروس آماده کنید

اندازه گیری سایز لباس عروس به این معنی است که شماره لباس شما اغلب یک تا دو سایز بیشتر از اندازه ای است که در لباس های معمولی خود می پوشید. حتی اگر بزرگتر شدن به نظر وحشتناک به نظر می رسد، به یاد داشته باشید که هیچ کس به جز شما و مشاورتان شماره را نمی داند.

درست به اندازه سایز دقیق خود خرید کنید

حتی اگر قصد دارید قبل از روز عروسی وزن کم کنید، به جای اینکه سایز کوچکتر تهیه کنید، لباس هایی با سایز فعلی خود بخرید. پوشیدن لباس بسیار گشاد راحت تر از تلاش برای پوشیدن لباسی تنگ!

زودتر خرید کنید

تولید بسیاری از لباس‌ها 4 تا 8 ماه طول می‌کشد و پس از دوخته شدن، باید زمان بیشتری را برای تغییرات مورد نظر و اکسسوری جانبی در نظر بگیرید.

اما خیلی زود خرید نکنید!

اگر نامزدی طولانی دارید و بلافاصله شروع به خرید لباس‌های عروسی می‌کنید، لباسی که در نهایت می‌خرید ممکن است تا زمان برگزاری مراسم عروسی شما از مد افتاده باشد، یا ممکن است لباسی را پیدا کنید که آن را بیشتر دوست دارید.

بودجه خود را مشخص کنید

بله، صحبت کردن با اعداد ناراحت کننده است، اما بعداً شما را از اشتباه نجات می دهد. قبل از اولین قرار ملاقات در مزون برای خرید، متوجه شوید که چه کسی هزینه لباس را پرداخت می کند (خانواده شما، شریک زندگی شما، یا شما؟)

تم عروسی خود را از قبل انتخاب کنید

قبل از شروع خرید لباس، تصمیم بگیرید که آیا یک عروسی غیررسمی با تم باغ می‌خواهید یا یک رابطه رسمی و رمانتیک. همیشه مکان و موضوع را در هنگام مرور لباس‌ها در نظر داشته باشید، زیرا نباید لباس شما با سبک کلی عروسی شما تضاد داشته باشد.

هزینه های غیر آشکار را در بودجه برنامه ریزی کنید

فرض کنید قصد دارید هزینه مد خود را به 10 میلیون محدود کنید—در واقع نباید لباس عروس ۱۰ میلیونی بخرید. دلیلش این است که اگر می‌خواهید آن را به عنوان یادگاری نگه دارید، باید خیاطی، لوازم جانبی (حجاب، جواهرات و کفش‌هایتان) و تمیز کردن و حفظ لباس بعد از عروسی را در نظر بگیرید.

یک مزون بزرگ عروس پیدا کنید

قبل از شروع قرار ملاقات برای خرید لباس عروس، تحقیقات خود را انجام دهید، زیرا نمی خواهید وقت خود را در مغازه ای تلف کنید که لباس های مورد علاقه شما را ندارد یا خدمات مشتری بدی دارد. از دوستان متاهل مشورت  بگیرید و بررسی های آنلاین را بررسی کنید تا مون هایی با شهرت خوب مثل مزون لباس عروس گالانت، پیدا کنید.

قبل از خرید با مزون تماس بگیرید

وقت خود را برای خرید در فروشگاهی تلف نکنید که سبک، طراحی یا محدوده قیمتی را که در ذهن داشتید ندارد. قبل از بازدید با مزون یا سالن تماس بگیرید تا قیمت موجودی آن را دریافت کنید.

قرار گذاشتن برای خرید لباس عروس

در اکثر فروشگاه‌های لباس عروس، لباس‌ها به گونه‌ای نمایش داده نمی‌شوند که بتوانید آن‌ها را ورق بزنید و خودتان آن‌ها را مرور کنید. شما به یک قرار ملاقات نیاز دارید تا یک مشاور بتواند به شما در انتخاب لباس و امتحان کردن آنها کمک کند.

ارزان شروع کنید و خرید خود را ادامه دهید

اولین قرار خود را با کم‌هزینه‌ترین فروشگاه لباس عروس بگیرید و اگر چیزی پیدا نکردید، به افزایش سرعت خود ادامه دهید. همین امر برای امتحان کردن لباس‌ها در طول قرار ملاقات‌هایتان صدق می‌کند—ابتدا مقرون به صرفه‌ترین لباس را امتحان کنید. ممکن است عاشق آنها بشوید.

راهنمای اجاره لباس عروس

اجاره لباس عروس، درست یا غلط؟!

سه صفت برای توصیف لباس عروس رویایی خود انتخاب کنید

چه بخواهید احساس کلاسیک، قدیمی و راحت داشته باشید، یا عاشقانه، پر زرق و برق و زیبا باشید، با دید روشنی از اینکه می خواهید در روز عروسی چگونه به نظر برسید، به خرید لباس عروس بروید. انتخاب سه کلمه خاص برای توصیف حال و هوای شما می تواند به محدود کردن انتخاب لباس شما کمک کند.

لباس عروس شیک تولید مزون گالانت
لباس عروس شیک تولید مزون گالانت

در روز معمولی در هفته خرید کنید

سالن‌های عروس در آخر هفته‌ها مملو از جمعیت هستند، به این معنی که ممکن است توجه شخصی کمتری به شما جلب شود یا لباسی که دوست دارید توسط شخص دیگری امتحان شود. ارزش آن را دارد که از زمان شخصی خود در حین کار استفاده کنید تا قرار ملاقات خود را در یک روز وسط هفته داشته باشید.

یک روز کامل برای خرید خود اختصاص دهید

پوشیدن یک لباس عروس، چه برسد به سه یا چهار لباس عروس، به طرز شگفت آوری زمان بر است و قطعاً نمی خواهید در تصمیم گیری عجله کنید. به‌جای برنامه‌ریزی برای یک ساعت محدود، چندین ساعت در روز وقت بگذارید تا بتوانید وقت خود را به مرور و امتحان کردن لباس‌ها اختصاص دهید.

مزون لباس عروس گالانت

همراهان خرید خود را عاقلانه انتخاب کنید

بله، احتمالا دوست دارید شما همراه خود مادر، خواهر، خواهر شوهر، خدمتکار و شش ساقدوش خود را داشته باشید! اما پیدا کردن فردی که به شما در تصمیم عاقلانه برای خرید لباس عروس کمک کند بسیار سخت است. گروه همراه خود را به دو یا سه نفر محدود کنید که نظرات آنها برای شما مهم تر است.

لباس زیر مناسب را بیاورید

درک این که وقتی بند سینه بند شما بیرون زده است واقعاً یک لباس بدون بند چگونه به نظر می رسد یا وقتی پشت شما صاف می شود یک لباس عروس با انحنا چگونه به نظر می رسد دشوار باشد. برای خرید لباس عروس، لباس زیر لباس عروس مورد نظر خود را همراه داشته باشید.

سایه نمای خود را انتخاب کنید!

شکل و سایه نمای لباس عروس ایده آل شما تا حدی بر اساس سبکی است که دوست دارید، محل برگزاری، و حال و هوای عروسی شما، و همچنین بر اساس آنچه که بیشتر بدن شما را جذاب تر می کند.

تناسب اندام هم امروزی و هم سنتی است و روی بسیاری از تیپ‌های بدن کار می‌کند، در حالی که غلاف ساده برای عروس‌های قدبلند و بید بهتر است. یک لباس مجلسی حجیم به جذابیت می‌افزاید، اما می‌تواند یک فریم کوچک را تحت تأثیر قرار دهد. مدل های پری دریایی نیز انحناهایی مانند دامن مدادی مورد علاقه شما را نشان می دهد.

ترتیبات سفر را در ذهن داشته باشید

اگر به مقصد عروسی خود پرواز می کنید، از قبل قوانین هواپیمایی را بررسی کنید. شما نمی خواهید عاشق یک لباس عروس شوید، اما نتوانید در سفر خود بخاطر قوانین فرودگاه منتقل کنید!

لباس های سنتی را کمتر در نظر بگیرید

در حالی که لباس های کوتاه آنها به احتمال زیاد برای یک عروسی رسمی کار نمی کنند، برای یک عروسی غیررسمی، روستایی یا ساحلی، طول های غیر سنتی می توانند راهی سرگرم کننده برای آوردن شخصیت شما به لباس روز بزرگ شما باشند. قد بلند لباس عروس برای یک عروس سرگرم کننده است، در حالی که یک مینی لباس سفید حال و هوای متفاوت تری دارد و میتوانید آن را به عنوان یک انتخاب متفاوت و هنجار شکنن در نظر بگیرید!

به جنس پارچه لباس عروس توجه کنید

علاوه بر استایل کلی، رنگ و تزیینات، پارچه تفاوت زیادی در ظاهر لباس شما ایجاد می کند. یک پارچه سنگین تر و ساختارمندتر (مثل شانتونگ ابریشمی، تافته یا توری گیپور) شکل خود را حفظ کرده و استایل شما را جذاب تر می کند.

زمان خرید لباس عروس، کفش پاشنه دار بپوشید

برخی از سالن‌های عروس کفش‌های پاشنه بلند مشترکی دارند که می‌توانید قرض بگیرید، اما این کمی بد است و ممکن است راحت نباشید. لباس با دمپایی بسیار متفاوت از کفش‌های پاشنه‌دار است. با آوردن کفش های پاشنه بلند با همان قدی که فکر می کنید احتمالاً برای روز عروسی خود خواهید پوشید، آماده باشید، بنابراین تصور بهتری از ظاهر لباس خواهید داشت.

عکس های لباس را برای الهام گرفتن بیاورید

چه مدل های لباس عروس رویایی از کالکشن لباس عروس گالانت انتخاب کرده اید، یا مدلی که در اینستاگرام یافته اید، یا صفحه‌ای از یک مجله، با یک کلاژ عکس از مدل‌های لباس عروسی که هنگام خرید بیشتر دوست دارید، همراه خود داشته باشید.

عکس های تنظیم صحنه را بیاورید

علاوه بر لباس‌هایی که از مجلات یا پینترست به همراه می آورید، عکس‌هایی از محل مراسم و پذیرایی خود را نیز در محل قرار بیاورید. دیدن محیط محل برگزاری می تواند به مشاور شما کمک کند تا لباس هایی را بپوشد که مناسب ترین آنها برای مکان باشد.

به مشاور خود باور داشته باشید وقتی که میگوید لباسی بهتر به نظر می رسد!

لباس‌های عروسی اغلب دارای جزئیات سنگینی هستند که می‌توانند آن را روی چوب لباسی آویزان کنند. مشاور لباس عروس می‌گوید: «بر خلاف خرید یک پیراهن، شما واقعاً نمی‌دانید که یک لباس عروس چگونه خواهد بود تا زمانی که آن را واقعاً امتحان کنید، بنابراین اگر مشاور شما قول می‌دهد که لباس برای شما بهتر از وقتیست که در رخت آویز به نظر می‌رسد، دید بازی داشته باشید».

طراحی اختصاصی برای پس انداز بیشتر!

مشاور خرید لباس عروس گالانت می‌گوید: اغلب می‌توانید 10 درصد از یک لباس مجلسی را به این روش کاهش دهید و با یک طراح در مزون گالانت ملاقات کنید، ممکن است طراحی یک لباس عروس برای شما کم هزینه تر باشد.

از فرصت تخفیف ها استفاده کنید

مزون ها معمولاً برای جابجایی موجودی‌های قدیمی‌تر، تخفیف های ویژه ای دارند، بنابراین شما لباس‌های طراحی‌شده را با 25 تا 50 درصد تخفیف پیدا خواهید کرد. تنها نقطه ضعف این است که بیشتر فروش‌ها با اندازه‌های موجود است و ممکن است سایز شما در تخفیف ها موجود نباشد.

بدانید که تزیینات هزینه بیشتری دارد

مشاور خرید می گوید: «کارهای دستی مانند گلدوزی یا منجوق دوزی همیشه به هزینه لباس می افزاید. البته، اگر سبک شما ساده نیست، این تزیینات ارزشش را دارند – فقط آن را در بودجه خود لحاظ کنید.

لباس های بالاتر از بودجه خود را امتحان نکنید

اگر نمی توانید آن را بپردازید، هیچ فایده ای ندارد که آن را امتحان کنید – فقط خودتان را عذاب می دهید و استانداردی می سازید که هیچ لباسی که واقعا نمی توانید داشته باشید مطابق آن نیست.

خرید آنلاین را در نظر بگیرید

اگر یک خریدار آنلاین مشتاق هستید، خرید آنلاین لباس مشکلی ندارد. 18 درصد از عروس ها در ایالات متحده این کار را انجام می دهند. اگر بتوانید این لباس را شخصاً امتحان کنید، عالی است. اگر نه، قوانین بازگشت محصول را بررسی کنید – به خصوص اگر چند مورد را برای امتحان و بررسی سفارش می دهید – تا مطمئن شوید که اگر لباسی رویایی به نظر نمی رسد، شرایط بازپرداخت کامل وجه وجود دارد.

راهنمای خرید آنلاین لباس عروس

نکات مهم درخرید آنلاین لباس عروس

اگر سایز بزرگ هستید، از قبل با مزون تماس بگیرید

هیچ چیز بدتر از این نیست که به یک سالن عروس بروید و ببینید آنها فقط نمونه هایی را تا سایز 10 موجود دارند و شما چیزی برای امتحان کردن ندارید. (متاسفانه، این مورد برای بسیاری از افراد اتفاق می افتد) از قبل تماس بگیرید تا مطمئن شوید که فروشگاه شما نمونه هایی با اندازه بزرگ برای سبک و طراح مورد نظر شما دارد، یا اگر نه، آیا می توانند آن ها را تهیه کنند.

آماده باشید تا لباس های زیادی را امتحان کنید

متأسفانه، اگر واقعاً خوش شانس نباشید، احتمالاً اولین لباس عروسی که می پوشید «مدل رویایی» نخواهد بود. اما اگر سعی کرده اید لباس پشت سر هم بپوشید، ناامید نشوید. صبور باشید و ذهن خود را باز نگه دارید تا زمانی که مطمئن شوید لباس عالی را امتحان کرده اید. حتی ممکن است چندین سفر خرید طول بکشد تا زمانی که کاملاً 100 درصد مطمئن شوید.

انتخاب های خودتان را محدود کنید

مطمئن شوید که در هر قرار خرید، به امتحان چند مدل محدود شوید. این امکان وجود دارد که لباس های عروسی زیادی را امتحان کنید و احساس کنید که در انتخاب ها غرق شده اید. اگر به این نقطه رسیده اید، از خرید استراحت کنید و پس از کمی استراحت به ادامه جستجوی خود بپردازید.

تصمیم بگیرید که سنتی هستید یا مدرن

شاید شما بیشتر از آن دسته ای هستید که می خواهید در روز عروسی خود کلاسیک و جاودانه به نظر برسید (به توری فکر کنید). یا شاید شما یک مد لباس هستید که دوست دارد مدل لباس عروسی اش به روز و فشن باشد.

از سبک سلبریتی ها الهام بگیرید

اگرچه ممکن است بودجه نامحدودی برای عروسی مشابه یک سلبریتی نداشته باشید، هنوز هم می توانید الهام بگیرید و به ایجاد چشم اندازی از سبک هایی که می خواهید در لباس خود تکرار کنید کمک کنید.

به آنچه دوست دارید وفادار بمانید

به‌ویژه برای عروس‌های مهربان و اجتماعی، آسان است که در لحظه به لباسی که مادر، خواهر یا خدمتکار شما دوست دارد علاقه مند شوید. اما بسیار مهم است که بدون توجه به انتظارات دیگران، لباسی را که دوست دارید و شبیه لباس رویایی شماست، انتخاب کنید.

لباس عروس غیر سفید را امتحان کنید

این ممکن است به معنای پوشیدن لباس عروس کرمی رنگ، قرمز رمانتیک یا حتی رنگ های تیره و پررنگ باشد. شاید پوشیدن لباس غیر سفید برای شما مناسب نباشد، اما یک نظرسنجی نشان داد که 14 درصد از عروس‌ها لباس عروسی رنگی می‌پوشند. از منحصر به فرد بودن نترسید.

حجاب مناسب خود را برای خرید داشته باشید

اگر می‌خواهید تکه لباس خاص مانند حجاب یا یک قطعه جواهر را در استایل روز عروسی خود بگنجانید، آن را در تمام قرارهای خرید خود بیاورید تا لباس مناسبی را پیدا کنید.

لباس عروس شیک در مزون گالانت
لباس عروس شیک در مزون گالانت

مزون های هدف را در بودجه خود قرار دهید

اگر مزونی با گزینه‌های زیادی در تنوع قیمتی خود انتخاب کنید، احساس می‌کنید که انتخاب گسترده‌ای دارید، به جای اینکه اگر از سالنی خرید کنید که اکثر لباس‌ها خارج از محدوده شما هستند، احساس می‌کنید که فقط محدود به چند لباس هستید.

قبل از اینکه خرید کنید، 100 درصد مطمئن باشید

“همه عروس ها قبل از اینکه بگویند “ین لباس رویایی من است” باید بدانند که لباس را واقعا دوست دارند. مشاور لباس عروس می‌گوید وقتی با یک عروس کار می‌کنم و احساس می‌کنم او مطمئن نیست، او را تشویق می‌کنم که آن را فراموش کند و کنار بگذارد.

ژست گرفتن برای عکس در زوایای مختلف

برای اثبات واقعی ظاهر شما در لباس عروسی خود در روز عروسی، از یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود بخواهید هنگام امتحان کردن لباس عروس، از شما عکس و فیلم بگیرد. مطمئن شوید که تمام زوایای هر لباسی را که مد نظر دارید، از پشت و پهلو گرفته تا عکس‌هایی که از بالا در لباس نشسته‌اید، به تصویر می‌کشند.

بدانید که آینه ها می توانند فریب دهند

هر آینه‌ای می‌تواند شما را متفاوت جلوه دهد، به همین دلیل مهم‌تر است که به عکس‌ها و فیلم‌ها تکیه کنید تا نگاهی واقعی از آنچه در لباس عروسی خود به نظر می‌رسید به دست آورید.

احساس خود را در لباس در نظر بگیرید

لباسی که زیباترین احساس را در شما ایجاد می کند، لباسی است که باید انتخاب کنید. حتی اگر یک لباس مجلسی تمام معیارهای شما را ارضا کند، کلید زدن احساسات می تواند به شما کمک کند بین لباس ها تصمیم بگیرید و به لحظه جادویی منجر شود که در نهایت “یک لباس عروس رویایی” را پیدا کنید.

در خرید لباس عروس با همسر خود مشورت کنید

اگر بین دو لباس مردد شده اید یا هنوز در مورد لباس عروسی رویایی خود دو به شک هستید، یک عکس بگیرید و آن را با همسر خود به اشتراک بگذارید. هیچ چیز مانند بازخوردهای بی طرفانه از عروس های واقعی و همکار نمی تواند به شما در تصمیم گیری قطعی لباس کمک کند.

در مورد لباس های مورد علاقه فعلی خود فکر کنید

به لباس مورد علاقه خود فکر کنید که قبلاً در ذهن خود داشتید و به شما احساس اعتماد به نفس یا زیبایی می دهد. چه چیزی را در آن خیلی دوست دارید؟ آیا این تناسب، پارچه، یقه یا دامن آن است؟ هر چه که باشد، بهترین اجزای کمد لباس فعلی و سبک روزمره خود را تصور کنید و آن عناصر را در فروشگاه لباس عروس تجربه کنید.

اگر احساس فشار کردید کمی استراحت کنید!

اگر مطمئن نیستید، یک فروشنده هرگز نباید برای تصمیم گیری در محل شما را مجبور کند. لباس عروس یک خرید بسیار احساسی است و یک خاطره مادام العمر ایجاد می شود، بنابراین اگر به زمان بیشتری برای تصمیم گیری نیاز دارید، محل را بدون احساس گناه برای مدتی ترک کنید.

برای جلوگیری از پیامد های عجله، زودتر سفارش دهید

مشاوره خرید لباس عروس می‌گوید: «از آنجایی که تولید لباس‌ها بسیار طول می‌کشد، سفارش خود را 8 تا 12 ماه زودتر ثبت کنید، به این معنی است که از هزینه‌های اضافه ای که می‌تواند تا 30 درصد قیمت لباس را شامل می‌شود، اجتناب کنید.»

اهمیت حفظ و نگهداری لباس عروس

نکات مهم حفظ و نگهداری لباس عروس

یک متخصص داشته باشید که اندازه گیری های شما را انجام دهد

حتی اگر به صورت آنلاین سفارش می‌دهید، از یک خیاط بخواهید اندازه‌گیری‌های شما را انجام دهد – این زمان مناسبی برای خودتان نیست، زیرا قرار دادن نوار اندازه‌گیری حتی یک اینچ بالاتر یا پایین‌تر از استاندارد صنعتی می‌تواند نتایج شما را از بین ببرد.

خرید سایز بزرگ به جای خیلی کوچک!

بیشتر لباس‌ها را می‌توان یک یا دو سایز تغییر داد و بسته به میزان درز، یک سایز را افزایش داد، بنابراین بهتر است آن را خیلی بزرگ سفارش دهید و داخل آن ببرید تا به سایز مناسب برسد.

مطمئن شوید می توانید به راحتی حرکت کنید

هیچ لباس عروسی به اندازه لباس خواب شما راحت نخواهد بود، اما شما نمی خواهید آن را در تمام طول شب بالا بیاورید یا با آن کلافه شوید، بنابراین برخی از حرکات را در اتاق رختکن انجام دهید. اگر در حال برنامه ریزی یک عروسی در محلی خاص هستید که در آن ممکن است لازم باشد در طول مراسم زانو بزنید یا بنشینید، این کار را در لباس عروس خود تمرین کنید. اگر قصد دارید در روز عروسی برقصید، آن را امتحان کنید تا مطمئن شوید که می توانید آنطور که می خواهید حرکت کنید.

با ظاهر مشابه روز عروسی آماده شوید

اگر با مو های نامرتب و بدون آرایش به خرید لباس می روید، بدیهی است که با امتحان کردن لباس های عروسی زیباترین احساس خود را نخواهید داشت. برای به دست آوردن جلوه کامل، سعی کنید تا حد امکان از زیبایی عروسی ایده آل خود تقلید کنید. مجبور نیستید همه چیز را انجام دهید، اما کمی آرایش کنید و موهایتان را بالا یا پایین بپوشانید، بسته به اینکه چگونه قصد دارید آن را در روز بزرگ انجام دهید.

قبل از خرید مطمئن شوید که لباس خود را دوست دارید

اگر بعد از سفارش تصمیم بگیرید که دیگر آن لباس را نمی‌خواهید، به احتمال زیاد تمام پولی را که می‌گذارید، چه سپرده یا کل مبلغ، از دست خواهید داد.

اگر لباس عروس خود را پیدا نکردید نا امید نشوید

اگر فردی احساساتی نیستید، یا اگر لباس را بیشتر به عنوان راهی برای بیان استایل شخصی خود می بینید، ممکن است در اتاق رختکن گریه تان نگیرد – اما این بدان معنا نیست که شما لباس خود را پیدا نکرده اید. همه عروس ها وقتی “لباس عروس رویایی” خود را پیدا می کنند گریه نمی کنند.

لباس خریداری شده را با خیاطی که به آن اعتماد دارید شخصی سازی کنید

لباس‌های «اختصاصی» یا «برش به اندازه» گران‌تر هستند، زیرا فقط برای شما ساخته شده‌اند. خرید از قفسه های موجود و خرج کردن مقداری پول برای یک خیاط خوب بسیار کم‌هزینه‌تر است، و همچنان آن را کاملاً برای بدن خود تغییر خواهید داد.

اگر یک فروشگاه لباس عروس را ترجیح می دهید، زودتر وقت خرید رزرو کنید

اگر یک مغازه لباس عروس را در تلویزیون دیده‌اید (مثلاً، مزون گالانت)، درواقع تعداد زیادی عروس دیگر آن را نیز دیده‌اند، به این معنی که باید خیلی زودتر رزرو کنید چون ممکن است خیلی از مدل ها ناموجود شوند یا سایز خود را پیدا نکنید.

نکته مهم خرید لباس عروس از مزون های معروف:

مزیت اصلی این فروشگاه ها این است که برخی از آگاه ترین مشاوران و طیف گسترده ای از لباس ها از صدها طراح را در اختیار دارند.

یک بوتیک عروس محلی را امتحان کنید

اینها یک محیط صمیمی را ارائه می دهند که برای خدمات شخصی عالی است، اما می تواند به معنای لباس های کمتری نسبت به مزون های بزرگ باشد. نکات مثبت این است که آن‌ها منطقه را می‌شناسند، بنابراین می‌توانند در مورد لباس‌های دیگر عروس‌های محلی مفید باشند، و همچنین احتمالاً محل برگزاری شما را می‌شناسند، بنابراین می‌توانند حس بهتری از سبک عروسی شما داشته باشند.

یک مزون حرفه ای لباس عروس را امتحان کنید

در مزون های بزرگ لباس عروس مثل مزون گالانت لباس های عروس دارای طیف قیمتی وسیعی هستند، به این معنی که ممکن است بتوانید یک لباس با قیمتی کمتر از ۱۰ میلیون بخرید. به علاوه، معمولاً می‌توانید لباس‌هایی را در سایز خود امتحان کنید، نه سایز نمونه، که خبر خوبی برای عروس‌هایی است که از سایز 8 یا 10 بالاتر یا پایین‌تر هستند.

میتوانید لباس عروس دست دوم بخرید

لباس‌های قدیمی که از قبل استفاده می‌شوند می‌توانند تکرار بدی داشته باشند، زیرا قبلاً پوشیده شده‌اند، اما می‌توانید هزینه‌ها را کاهش دهید و یک سبک کاملاً منحصر به فرد و جاودانه برای لباس عروس خود پیدا کنید. خرید از بوتیک های قدیمی یک بازی برد-برد است.

با مشاور مزون لباس عروس خود راحت باشید

اگر در حال خرید با مشاور در یک بوتیک یا مزون عروس هستید، از اینکه به او بگویید دقیقاً به دنبال چه هستید، خودداری نکنید. تا حد امکان صادق و باز باشید. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد علاقه و ناپسند بودن خود ارائه دهید، انتخاب لباس رویایی شما برای مشاور آسان تر خواهد بود.

فصل عروسی را در زمان خرید لباس عروس مد نظر داشته باشید

اگر عروسی شما در ماه مرداد در گرمای تابستان برگزار می‌شود، به سراغ پارچه‌های سبک و خنک بروید. اما اگر در فصل زمستان در مناطق سردسیر عروسی میگیرید، به سراغ لباس عروس با پارچه های سنگین و گرم تر بروید.

قوانین را کنار بگذارید!

علیرغم تمام توصیه‌هایی که در مورد انتخاب مناسب‌ترین حالت، سبک و پارچه وجود دارد، لازم نیست به حرف ما، مشاور یا مادرتان گوش کنید. اگر می‌خواهید یک لباس مجلسی تافته در ساحل بپوشید یا یک کت شلوار مد روز در تالار شهر بپوشید، این کار را انجام دهید—این جشن عروسی شماست.

به قسمت بالای لباس عروس توجه کنید

شما باید تمام جنبه های لباس عروسی خود را دوست داشته باشید، اما به خاطر داشته باشید که قسمت بالایی لباس در عکس های عروسی بیشتر ظاهر می شود، به خصوص زمانی که در هنگام شام نشسته اید یا با نزدیک ترین و عزیزترین خود می رقصید. اطمینان حاصل کنید که لباس مجلسی هنگام نشستن به راحتی مناسب است و یقه نیازی به تنظیم در طول روز ندارد.

15 مدل یقه لباس عروس که باید بشناسید

معرفی مدل های متنوع یقه لباس عروس

یک لباس عروس را در خیاطی تغییر دهید، اما آن را دوباره طراحی نکنید

طراح لباس می گوید: “برای یک خیاط خوب خوب است که به روز رسانی های کوچک مانند اضافه کردن بند یا تغییر خط پاچه را انجام دهد.” “اما هر سفارشی سازی که نیاز به تغییر ساپورت داخلی و ساختار لباس مجلسی داشته باشد، مخاطره آمیز، پرهزینه و در بسیاری از مواقع غیرقابل برگشت است. اگر با دقت انجام نشود، به طور بالقوه می تواند یک لباس مجلسی را خراب کند.”

اگر لباس خود را دوست ندارید، نترسید! می توانید آن را اصلاح کنید

اگر لباس به دستتان رسید و از آن خوشتان نمی آید، نیازی نیست آن را کنار بزنید. مشاور خرید لباس عروس می‌گوید:لباس عروس خود را با لوازم جانبی کاملاً متفاوت، مانند یک کمربند جدید، یا یک یقه متفاوت تغییر بدهید. اگر این کمکی نمی‌کند، یک خیاط حرفه ای می‌تواند با کوتاه کردن آن، تغییر یقه، درآوردن آستین یا اضافه کردن آستین ظاهر را تغییر دهد.»

کمی از پول خود را پس انداز کنید!

اگر از لباس ی که خریده اید خوشتان نمی آید نیازی نیست آن را کنار بگذارید! با تاکید بر نو و نپوشیده بودن لباس، آن را به صورت آنلاین بفروشید. مشاور ما می‌گوید: «به این ترتیب می‌توانید بیش از میانگین 50 درصد فروش مجدد را جبران کنید و لباس جدید خود را بخرید.

به اضافه کردن شلوغی در لباس عروس فکر کنید

اگر لباس رویاهای شما دارای یک آویز یا سجاف بلند است، تصمیم بگیرید که آیا می خواهید شلوغی به لباس لباس دوخته شود یا خیر. این به شما کمک می کند آویز خود را در طول پذیرایی بپوشید، اما به خاطر داشته باشید که ظاهر لباس را تغییر می دهد. قبل از اینکه یراق آلات و تغییرات را انجام دهید، در مورد سبک های مختلف شلوغی تحقیق کنید تا ببینید آیا برای لباس شما مناسب است یا خیر.

سیاست پیش نمایش لباس عروس خود را از قبل تعیین کنید

البته شما نمی خواهید که شریک زندگی شما انتخاب شما را ببیند، اما دوستان چطور؟ قبل از شروع به ارسال عکس‌های لباس مجلسی، قانونی وضع کنید که چقدر آن را به اشتراک می‌گذارید – فقط با افراد حاضر در قرار ملاقات؟ فقط با جشن عروس؟ اگر قاعده را از قبل تعیین نکنید، ممکن است بعداً احساس کنید که در دام نشان دادن همه قرار گرفته اید و بخشی از جادوی آشکار شدن در روز عروسی را از دست خواهید داد.

لباس عروس خود را دور از خانه نگه دارید

به خصوص اگر با شریک زندگی خود زندگی می کنید، و نمی خواهید او به طور تصادفی با لباس عروس رمز آلود شما برخورد کند و آن را ببینید و هیجان روز عروسی را خراب کند. از یکی از اقوام یا دوستان بسیار مورد اعتماد خود (شاید شخصی که بخواهید هنگام قرارهای خیاطی با خود بیاورید) بپرسید که آیا به شما اجازه می دهند لباس را تا روز عروسی در جای خود نگه دارید. به علاوه، اگر در کمد شما نباشد، تا زمان عروسی وسوسه نخواهید شد که آن را هر روز بپوشید!

آرام باشید و از جستجو اضافی دست بردارید

حالا که لباس رویایی خود را پیدا کردید، خرید را متوقف کنید – اگر به دنبال لباس باشید، این شما را دیوانه می کند. لباس عروس شما عالیه! اکنون فقط منتظر نمایش در روز عروسی خود باشید.

از سایر محصولات مزون گالانت هم دیدن کنید!

5 دیدگاه
16 اردیبهشت 1401
محبوبه
خیلی زیبا بودند .کاش میشد یه بار دیگه لباس عروس بپوشم،🥰🥰🙃
    16 اردیبهشت 1401
    مزون گالانت
    ممنونم از نظر خوبتون محبوبه جان. براتون خوشبختی آرزو میکنیم 3>
23 اردیبهشت 1401
..
منم دوست دارم یه بار دیگه لباس عروس بپوشم
    23 اردیبهشت 1401
    مزون گالانت
    پوشیدن دوباره لباس عروس برای خیلی از خانم ها جذابه، بخاطر همین همیشه توصیه میکنیم بعد از عروسی، لباس عروس رو به خوبی نگهداری کنید.
26 فروردین 1402
مریم
آیا میتوان لباس عروس را از مزون گالانت خرید کرد؟
دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.