بستن

سبد خرید شما خالی است.

مدل های کت کار شده زنانه شیک و جدید مجلسی 1403

کت و شلوار مجلسی زنانه مزون گالانت 2 اسفند 1402 0 دیدگاه
کت کار شده جواهردوزی شده

مزون گالانت با طراحی و تولید انواع مدل های جذاب کت کار شده زنانه یکی از بزرگ ترین و بهترین مزون های تهران و ایران است.

اگر شما هم برای کت و شلوار زنانه به دنبال مدل های جدید کت کار شده زنانه در مزون گالانت هستید، در این پست به شما جدید ترین و جذاب ترین مدل های کت کار شده زنانه سال 1403 را معرفی خواهیم کرد. در ادامه همراه ما در مزون گالانت باشید.

مدل های جدید کت کار شده زنانه شیک و جدید

در میان انواع لباس های مجلسی زنان، کت و شلوار طرفداران زیادی دارد که در صورتی که این دسته از لباس مجلسی توسط جواهر دوزی، گل دوزی، سنگ دوزی و … تزئین شود، طراحی زیباتر و منحصربه فرد تری پیدا خواهد کرد.

به جرات می توان گفت که کت زنانه یکی از لباس های مجلسی همیشه به روز است که می توان در مراسم ها و مکان های مختلفی با هر نوع استایلی با پوشیدن کت درخشید. کت را می توان به همراه دامن یا شلوار ست کرد.

کت زنانه به دلیل تنوعی که در طراحی و دوخت دارد می توان برای هر نوع سلیقه یا اندامی مناسب باشد و در بین بانوان طرفداران زیادی دارد. این نوع لباس زنان تنوع گسترده ای دارد که یکی از آنها مدل کت کار شده زنانه است که برای پوشیدن در مجالس، مهمانی ها و عروسی ها کاربرد دارد.

مدل های جدید و شیک کت و شلوار کار شده زنانه گالانت، شامل انواع هنرهای جذاب دستی کار شده مثل سنگ دوزی، جواهر دوزی و گل دوزی است. طرح های بسیار جذاب و انتزاعی در کت و شلوار مجلسی زنانه گالانت، به شما احساس جذاب بودن و لاکچری بودن می‌دهد.

اگر قصد خرید کت و شلوار مجلسی زنانه را دارید، مشاوران ما در مزون گالانت شما را در خرید کت شلوار زنانه مناسب و زیبا راهنمایی خواهند کرد.

کت کار شده زنانه و شیک مجلسی مزون گالانت در فرایند تولید، به دقت طراحی و دوخته می‌شوند، به همین دلیل است که جذاب ترین مدل های کت کار شده زنانه، با طرح های بسیار شیک و لوکس فقط در مزون گالانت پیدا می‌شود.

در ادامه چند مدل جذاب و جدید کت و شلوار زنانه را بررسی می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.