بستن

سبد خرید شما خالی است.

راهنمای کامل خرید لباس مجلسی و رسمی

لباس مجلسی مزون گالانت 9 اردیبهشت 1401 0 دیدگاه
راهنمای کامل خرید لباس مجلسی و رسمی - مزون گالانت

خرید لباس مجلسی و رسمی یکی از لذت بخش ترین خرید ها برای بانوان است. صرف نظر از دعوت به عروسی، جمع آوری کمک های خیریه یا جشن، دیدن عبارت “لباس مجلسی” به عنوان یک مدل لباس می تواند حتی در شیک ترین زنان ترس ایجاد کند. لباس رسمی ومجلسی برای زنان معمولاً مستلزم خرید یک لباس مجلسی گران قیمت برای هر مراسمی است که به آن دعوت می‌شوید (که می‌تواند هم برای شما و هم برای کیف پولتان ترسناک باشد)!

لباس شب مجلسی پوشیده سنگدوزی زرد - مزون گالانت
لباس مجلسی شیک مزون گالانت

خوشبختانه، یک راه ساده وجود دارد که شما می‌توانید هر نوع لباس مجلسی شیک و خاص را به راحتی داشته باشید، و آن خرید لباس مجلسی و لباس شب از مزون گالانت برای همه مراسم ها، جشن ها و مهمانی‌های فانتزی آینده‌تان است. برای اطلاع از اینکه لباس رسمی و مجلسی دقیقا چیست، ادامه مطلب را در کنار مزون گالانت بخوانید.

چه چیزی یک لباس را رسمی و مجلسی می کند؟

در حالی که برای مراسم ها و موقعیت های مختلف استثنا وجود دارد، اما به کلی رسمی بودن یک لباس به طول لباس ونوع دوخت بستگی دارد. معمولاً لباس‌های رسمی بلندتر از زانو هستند، اگرچه گزینه‌های متوسط یا بلندی که تا زانو هستند می‌توانند برای موقعیت‌های خاص مناسب باشند. در انتخاب یقه دلخواه خود سخت نگیرید واحساس راحتی کنید.

لباس شب مجلسی بلند - مزون گالانت
لباس شب مجلسی بلند – مزون گالانت

لباس رسمی دقیقا چیست؟

لباس رسمی همان چیزی است که شما در مجلسی ترین جشن ها، مهمانی ها و مراسم های خود می پوشید. نکته کلیدی برای ایجاد یک ظاهر رسمی، لباس پوشیدن برای مناسبت و محل برگزاری است. باور کنید یا نه، رویدادهای رسمی انواع مختلفی دارند و لباسی که ممکن است در یکی بپوشید ممکن است برا مراسم دیگری مناسب نباشد.

لباس مجلسی تا زیر زانو - مزون گالانت
لباس مجلسی تا زیر زانو – مزون گالانت

در حالی که یک لباس مجلسی برای عروسی مناسب است، اما در یک مراسم رسمی یا تجاری نامناسب به نظر می رسد.در مزون گالانت به شما کمک میکنیم در دنیای پیچیده لباس، کدام لباس رسمی برای چه نوع مراسم مجلسی مناسب است.

مراسم جشن و شادی: یک شانس عالی برای پوشیدن لباس مجلسی فانتزی!

مراسم جشن وشادی، مثل جشن‌های مجلل، مهمانی‌های عروسی فوق‌العاده فانتزی و شام‌های دوستانه گفته می‌شود. این احتمالاً تنها زمانی در زندگی است که علاوه بر جشن، بهانه‌ای برای پوشیدن لباس مجلسی دارید!

با گزینه‌هایی که دامن‌های پفی و اغراق‌آمیز دارند، حجم پایین تنه را افزایش دهید. چیزی به نام افراط در این رویدادهای پر زرق و برق وجود ندارد! پس حتما با جواهرات و یک جفت کفش پاشنه بلند عالی ظاهر خود را تزئین کنید.

لباس شب مجلسی بلند دامن دار - مزون گالانت
لباس شب مجلسی بلند دامن دار – مزون گالانت

مراسم رسمی: با لباس‌ مجلسی کشیده بر روی زمین بدرخشید

اگر به یک مراسم رسمی دعوت شده اید، ساده ترین راه انتخاب یک لباس مجلسی بلند تا کف زمین است. تا خیلی معمولی به نظر نرسید و بدرخشید. زیبایی بدن خود را خود را با لباس های مجلسی ساده نشان دهید، یا با یک لباس مجلسی فرم A یا به فرم پری دریایی زیبایی خود را به بیشترین حد برسانید. با کفش‌های پاشنه بلند، جواهرات شیک و کیف براق یک استایل بی نظیر برای خود رقم بزنید.

لباس شب مشکی بلند گلدوزی شده تا روی زمین - مزون گالانت
لباس شب مشکی بلند گلدوزی شده تا روی زمین – مزون گالانت

مراسم نیمه رسمی: یک لباس مجلسی بلند و شیک مناسب شماست

مراسم نیمه رسمی هنوز به عنوان مراسم رسمی در نظر گرفته می شود، اما نسبت به مراسم رسمی کم تر رسمی است. برای ماندن در محدوده “رسمی”، به اصول اولیه لباس پوشیدن در مراسم رسمی پایبند باشید: لباس های زیبا، بلند یا قد متوسط. با خیال راحت پارچه ها و رنگ های مختلف آزمایش کنید. اگرخط پاچه کوتاه تری انتخاب کنید، پاهای شما به نمایش گذاشته می شود، بنابراین مطمئن شوید که این استایل زیبا را را با یک جفت کفش پاشنه بلند زیبا تکمیل کنید.

لباس شب مجلسی و رسمی نیمه بلند - مزون گالانت
لباس شب مجلسی و رسمی نیمه بلند – مزون گالانت

مراسم فضای باز: لباس های رسمی با فرم راحت و روان مناسب شماست

مراسم رسمی در فضای باز ممکن است عجیب به نظر برسد، اما فقط به این دلیل که رویدادی در بیرون اتفاق می افتد لزوما آن را معمولی نمی کند. در حالی که شما آزادی بیشتری برای بازی با رنگ‌ها و مدل ها در مراسم‌های فضای باز مانند عروسی‌های ساحلی و مهمانی‌های در باغ دارید، همچنان باید از ظاهر غیررسمی خودداری کنید و از لباس‌های کوتاه دوری کنید.

لباس مجلسی باز و راحت مزون گالانت
لباس مجلسی باز و راحت مزون گالانت

لباس‌های ابریشمی یا لباس‌های زیبایی را انتخاب کنید که می‌توان آن‌ها را با جواهرات فانتزی یا یک کیف دستی تزئین‌شده ست کرد. از گزینه‌های روان و شل استفاده کنید که شما را در زیر نور آفتاب خنک نگه می‌دارند.

جمع بندی خرید لباس مجلسی و رسمی

مهم نیست که به چه نوع مراسم رسمی می روید، این لباس ها را به راحتی میتوانید از مزون گالانت تهیه کنید تا مطمئن شوید که برای هر نوع مراسم رسمی لباس مناسبی را تهیه کرده اید.

مدل های جدید لباس مجلسی و رسمی جدید مزون گالانت

در ادامه میتوانید آخرین محصولات مجلسی مزون گالانت را بررسی کنید و در صورت نیاز تهیه بفرمایید:

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.