بستن

سبد خرید شما خالی است.

تولید لباس عروس چگونه است؟ 0 تا 100 ساخت

لباس عروس مزون گالانت 26 خرداد 1401 0 دیدگاه
تولید لباس عروس چگونه است؟ 0 تا 100 ساخت - مزون گالانت

تولید لباس عروس چگونه است؟ هیچ لباسی وجود ندارد که به اندازه لباس عروس نمادین باشد. لباسی که می تواند از بسیار ساده تا فوق العاده پیچیده باشد. مشاور مزون گالانت می‌گوید: «برای بسیاری، پوشیدن لباس عروس تجربه‌ای است که یک بار در طول زندگی اتفاق می‌افتد. “لباس عروسی برای قاب زیبایی طراحی شده است و درخشندگی شخصی را که در یکی از به یاد ماندنی ترین رویدادهای زندگی در مرکز توجه قرار می گیرد، تراوش می کند.”

در حالی که احتمالاً می‌دانید که لباس‌های عروس خاص هستند، جذابیت آن‌ها بیشتر از لباس‌های زیبایی است که هنگام راه رفتن در خیابان می‌پوشید. از نحوه ساخت لباس عروس تا تاریخ سلطنتی آنها، در مزون گالانت نگاهی کامل به لباس عروس داریم.

تاریخچه لباس عروس

اگرچه به نظر می‌رسد لباس‌های عروس برای همیشه وجود داشته‌اند، لباس‌های سفید تزئین شده به دهه 1840 برمی‌گردد. همه اینها به لطف ملکه ویکتوریا بود که برای عروسی خود با شاهزاده آلبرت یک لباس ابریشمی و توری کرم رنگ پوشیده بود.

مزون لباس عروس گالانت
مزون لباس عروس گالانت

قبل از ازدواج ملکه، پوشیدن لباس سفید معمولاً مختص زنانی بود که در دادگاه اظهار می‌شدند، در حالی که عروس‌های سلطنتی در روزهای عروسی خود از رنگ‌های متنوعی استفاده می‌کردند و افراد غیر سلطنتی زیباترین لباس‌های خود را به تن می‌کردند. با این حال، پس از عروسی ملکه ویکتوریا، دیگر رهبران با نفوذ سبک لباس سفید عروس او را برای روزهای عروسی خود به کار گرفتند. لباس های سفید برای عروس های روزمره در اوایل دهه 1900 در ایالات متحده رایج شد و پس از جنگ جهانی دوم بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

نحوه تولید لباس عروس چگونه است؟

امروزه، لباس عروسی مطمئناً بخشی از جشن ازدواج است. اولین قدم در طراحی لباس عروس با الهام گرفتن شروع می‌شود. الهام گرفتن از لباس عروس ها و انواع لباس مجلسی که پیش از این تولید شده، کمک می کند که مدلی خاص از لباس عروس تولید شود.

مشاور مزون گالانت توضیح می‌دهد: «برای هر مجموعه جدید، من الگوهای تولید متعددی ایجاد می‌کنم، عکس‌ها و ایده‌هایی را جمع‌آوری می‌کنم که به طرح‌های من کمک می‌کند. فراتر از آن، بسیاری از مدل ها برای انتخاب پارچه و تزیینات، در طراحی لباس عروس کمک می کند. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا بدانید که دقیقا چگونه اکثر لباس های عروس ساخته می شوند.

طراحی و الهام گیری

قبل از اینکه یک عروس تصمیم بگیرد که آیا مدل مور نظر خود را پیدا کرده است یا نه، تیم طراحی باید ابتدا آرمان و تصور خود لباس را ببیند. برای مزون گالانت، این به معنای عدم توجه به احساساتی است که لباس برانگیخته است، مانند عاشقانه، حسی، نوستالژیک یا فانتزی بودن آن است.

او خاطرنشان می‌کند: این یک فرآیند تیمی است و وقتی در مورد مفهوم، ظاهر، برند و نیازهای بازار بحث می‌کنیم، بسیار مهم است.مزون گالانت برای اطمینان از اینکه هر لباس مطابق زیبایی شناسی مورد نظر است.او می گوید: من به دنبال الهام گرفتن از چیز های ساده در اطرافم هستم. این می تواند از سفر، هنر، نمادها برگرفته شود.

تأمین پارچه

پس از تعیین اینکه یک لباس عروس چگونه به نظر می رسد و چه احساساتی را القا می کند، طراحان باید پارچه، تزیینات و مهره های مورد نیاز را قبل از دوخت اول جمع آوری کنند. مشاور گالانت توضیح می دهد که تامین منابع می تواند بین سه تا چهار ماه طول بکشد.

ما در مزون گالانت برای هر مجموعه لباس عروس خود، پارچه‌ها و تزیینات را بر اساس الهام ها و خلاقیت ها نوآورانه خود انتخاب می‌کنیم و اغلب مستقیماً با دکمه ها، پارچه های متنوع و مهره‌ها کار می‌کنیم تا لباس عروس منحصربه‌فرد خود را بسازیم.» و هنگامی که همه چیز انتخاب شد، روند تولید لباس عروس آغاز می شود. معمولاً 60 تا 90 روز طول می‌کشد تا پارچه‌ها به کارگاه طراح برسند، در حالی که منجوق‌کاری بسته به پیچیدگی آن می‌تواند بیش از یک ماه طول بکشد.

در حالی که برخی از پارچه‌های ساده در آتلیه‌های طراحان نگهداری می‌شوند، بیشتر آنها از کارخانه‌های پارچه در مکان‌هایی از سایر نقاط جهان می‌آیند. مشاور مزون گالانت می‌گوید: «بسیاری از طراحان موارد دلخواه خود را دارند که بارها و بارها با آن‌ها کار می‌کنند، و بسته به نوع پارچه‌ای که او به دنبال آن است، از کارخانه‌های مختلف بر اساس تخصص‌های آنها تهیه می‌کند.

نحوه تولید لباس عروس

ساخت لباس عروس، به طور طبیعی، یکی از وقت گیرترین اجزای کل فرآیند است. همه چیز با فونداسیون داخلی شروع می شود که معمولاً از کرست و بدنی اصلی داخلی تشکیل شده است. «ساخت اینها بسیار وقت گیر است. فرآیند تولید بافت داخلی داخلی دقیق می‌تواند ماه‌ها طول بکشد. هنگامی که تولید سیلوئت لباس عروس کامل شد، قسمت بعدی ساخت بیرونی و جزئیاتی مانند توری یا تزیینات دستی است.

اگر این طرح جدیدی است که برای مجموعه‌های آینده در نظر گرفته می‌شود، قبل از دریافت نظر نهایی از طراح اصلی، چندین بار بررسی می‌شود و دوباره بازرسی می‌شود. پس از تایید، لباس عروس در شو هاید عروس به خریداران و صاحبان مزون لباس عروس ارائه می شود.

جدول زمانی

اگر تا به حال فکر کرده اید که چرا عروس ها باید خیلی زودتر از تاریخ عروسی خود خرید لباس عروس را شروع کنند، همه چیز به زمان تولید برمی گردد. مشاور مزون گالانت توضیح می دهد: «این مهم است که به یاد داشته باشید که هر لباس به طور خاص برای هر عروس ایجاد می شود. در واقع، بیشتر لباس‌های عروس سفارشی ساخته می‌شوند (مگر اینکه لباس عروسی را خریداری کنید که از قبل تولید شده باشد) و ساخت آن گران است، بنابراین طراحان معمولاً لباس‌های از پیش ساخته زیادی ندارند.

مشاور مزون گالانت می‌گوید: «پارچه باید تهیه شود، سپس هر تزئینی باید ایجاد شود که با پارچه مطابقت داشته باشد (اغلب شامل کارهای دستی دقیق است)، و سپس هر لباس باید به اندازه‌ای بریده شود و توسط خیاط های ماهر یکی یکی دوخته شود. از آنجایی که الگوها بر اساس اندازه‌گیری‌های هر عروس است، طراحان حتی شروع به ساخت و ساز یا تهیه پارچه نمی‌کنند تا زمانی که یک عروس به‌طور رسمی سفارش لباس خود را سفارش دهد.

راهنمای خرید آنلاین لباس عروس

راهنمای کامل خرید آنلاین انواع لباس عروس

سپس هنگامی که لباس پوشیده شد، قبل از حمل و نقل از طریق کنترل کیفی می گذرد تا از ایمن بودن تزئینات و بی نقص بودن طرح اطمینان حاصل شود. با این حال، زمانی که عروس لباس را دریافت کرد، آماده سازی تمام نشده است. چرا که «قبل از اینکه لباس عروسی نهایی برای پوشیدن آماده شود، نیاز به ست‌ها و تغییرات متعددی است، به همین دلیل است که او پیشنهاد می‌کند حداقل ۸ تا ۱۰ ماه قبل از روز عروس خود لباستان را سفارش دهید و دو ماه برای تغییر زمان بگذارید.

چه چیزی لباس عروس را با لباس های دیگر متفاوت می کند؟

اگرچه واضح است که پوشیدن لباس‌های عروس نمادین و ساختن آنها زمان بر است، چه چیزی آنها را از سایر لباس‌های رسمی یا مانتو مجلسی متمایز می‌کند؟ مشاور مزون گالانت می گوید که این به مهارت، سفارشی سازی و کیفیت برمی گردد.

«طبق تعریف، لباس‌های عادی و آماده از رک فروشگاه خریداری می‌شوند. به طور کلی، یک لباس عروس کاملاً سفارشی ساخته می‌شود، هرگز آن را امتحان نکرده و هیچ‌کس دیگری آن را نپوشیده، و سپس به گونه‌ای طراحی می‌شود که کاملاً متناسب با عروس باشد.»

لباس عروس نه تنها فقط برای عروس ساخته می‌شود، بلکه معمولاً دارای عناصری مانند استخوان‌بندی و لایه‌هایی از پارچه‌های پف‌دار است که معمولاً در لباس‌های غیر عروس دیده نمی‌شوند.

خارج از زیبایی شناسی، فرآیند ساخت و تولید لباس عروس بسیار طولانی تر از لباس رسمی معمولی شما است. و هنگامی که لباس عروس خود را دریافت کردید، معمولاً به یراق آلات و خیاطی بیشتری نسبت به یک لباس مجلسی خاص استاندارد نیاز دارد.

در نهایت، همانطور که احتمالا متوجه شده اید، لباس های عروسی گران تر از سایر لباس های مجلسی هستند. جالب است بدانید: برخی لباس‌ها به بیش از 1000 سنجاق برای ساختن تزئینات نیاز دارند – تکنیک‌های ساخت و ساز استفاده‌شده باعث گران شدن لباس‌ها می‌شود.

در نهایت چیزی که یک لباس عروسی را ارزشمند می کند، قیمت آن نیست یا اینکه به عنوان لباس عروس به بازار عرضه می شود. این است که مدل آن لباس عروس نشان می دهد که شما چه کسی هستید و چگونه روز عروسی خود را تصور می کنید.

در ادامه مدل های جدید لباس عروس مزون گالانت را بررسی کنید:

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.