بستن

سبد خرید شما خالی است.

مدل های لباس شب گیپور مجلسی مزون گالانت

لباس شب مزون گالانت 8 فروردین 1401 0 دیدگاه
مدل های لباس شب گیپور مجلسی گالانت

لباس شب گیپور زیبا و دلنشین، که با کیفیت بالا تولید شده باشد و انتخاب و پوشیدن آن، همواره از دغدغه‌های خانم ها برای شرکت در مجالس است. همیشه اولین سوالی که بعد از دعوت به مهمانی های دوستانه، جشن و نامزدی، مراسم عروسی و جشن تولد به ذهن خانم ایرانی می‌رسد، این است که چه لباسی مجلسی باید بپوشم؟

خانم‌ها اغلب به دنبال لباسی هستند که علاوه بر شیک بودن و کیفیت بالای پارچه، دارای ظاهر جذاب، خاص و مناسبی هم باشد. که به نوع مهمانی هم وابسته است. چون نمی‌توان از یک مدل لباس شب گیپور در تمامی مراسم‌ها استفاده کرد.

مزون گالانت، با تنوع بالایی که در انواع مدل لباس مجلسی گیپور دارد، یکی از بهترین مزون ها و جذاب ترین مزون‌های لباس شب در تهران است.

تفاوت لباس مجلسی با لباس شب چیست؟

معمولا خانم‌ها، از لباس مجلسی و لباس شب به‌جای یکدیگر استفاده می‌کنند. اما اگر شکل، ظاهر و مدل لباس شب و یا لباس مجلسی برای شما اهمیت زیادی دارد، باید به تفاوت‌های آن‌ها هم توجه کنید.

لباس‌های مجلسی بیشتر دارای مدل‌های اسپرت می باشند. اما بیشتر لباس‌های شب، دارای مدل های جذابی هستند. همچنین معمولا جنس های پارچه ها در لباس شب هم تنوع بالایی دارد و از پارچه ابریشمی، مخمل، ساتن و ارگانزا در دوخت آن استفاده می‌شود.

بهترین جنس پارچه لباس شب گیپور کدام است؟

پارچه ابریشمی از محبوب‌ترین مدل لباس شب در مدل گیپور است که در مزون لباس شب گالانت درخواست بالایی دارد. همچنین پارچه های حریرو ساتن نیز از مدل های پرطرفدار لباس مجلسی و لباس شب در مزون گالانت هستند.

چه مدل لباس مجلسی مناسب من است؟

برای خانم ها و بانوانی که شکم و پهلوی کوچکی دارند انتخاب لباس شب و مجلسی با دامن گشاد انتخاب خوبی است زیرا برجستگی های روی شکم و پهلو کمتر دیده می شود.

در انتخاب طرح و رنگ لباس شب گیپور دار، بهتر است به رنگ پوست خود دقت زیادی کنید، چون اگر لباس شب شما با رنگ پوست شما همخوانی نداشته باشد، استایل شما را آنطور که درست است نشان نمی دهد.

انتخاب مدل لباس مجلسی به عوامل مختلفی بستگی دارد. پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت مشاوره رایگان انتخاب مدل لباس مجلسی با مزون گالانت در ارتباط باشید و تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را برای یک خرید لذت بخش راهنمایی کنند.

مزون گالانت با طراحی و دوخت خاص و منحصربه‌فرد، بهترین مدل‌های لباس مجلسی، لباس شب، مانتو مجلسی و لباس عروس را ارائه می‌دهد.

در ادامه مدل های لباس شب گیپور مزون گالانت را با دقت مشاهده کنید:

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.