بستن

سبد خرید شما خالی است.

با لباس عروس سلطنتی به سبک ملکه ها عروسی کنید!

لباس عروس مزون گالانت 26 تیر 1401 0 دیدگاه
با لباس عروس سلطنتی به سبک ملکه ها عروسی کنید! - مزون گالانت

با لباس عروس سلطنتی به سبک ملکه ها عروسی کنید!: در پایان هر داستان، همیشه تصویر جذابی به ما ارائه می‌شود: یک شاهزاده خانم با لباس سفید که در راهرو قصر قدم می‌زند! شاید جالب باشد که بدانید در طول تاریخ، لباس‌ عروس در مراسم های سلطنتی واقعاً ذهن عموم مردم زمان خود را مجذوب خود کرده است! در واقع، طبق گفته گوگل، دوشس ساسکس و دوشس کمبریج دو لباس عروس پرجستجوی سال 2021 را داشتند (با این واقعیت که مراسم عروسی آنها سال ها قبل، به ترتیب در سال های 2018 و 2011 برگزار شد، حتی بیشتر چشمگیرتر شد).

به هر حال، این لباس‌ها اغلب مطابق با فانتزی‌های رایجی هستند که ما راجع به لباس عروس در ذهن خود ساخته‌ایم: ملکه ها اغلب از بهترین طراحی نسل خود استفاده می‌کنند تا خلاقیت‌های شیک را با لباس عروس خاص با جزئیات بی‌عیب و نقص بسازند.

طراحی آن نوع لباس عروس سلطنتی ماه ها طول می کشد و تا زمان عروسی بزرگ محرمانه خواهند بود. (برای مثال، طراح لباس عروس کلر وایت کلر 3900 ساعت در طول چهار ماه طول کشید تا لباس دوشس ساسکس را بسازد. این کار به قدری محرمانه بود که طراح و عروس مستقیماً با یکدیگر ارتباط برقرار کردند تا از نشت اطلاعات جلوگیری کنند.)

در ادامه همراه مزون گالانت باشید، تا بهترین لباس عروس سلطنتی تاریخ را به شما معرفی کنیم.

کاترین، دوشس کمبریج (2011)

لباس عروس سلطنتی
لباس عروس سلطنتی – کاترین، دوشس کمبریج (2011)

در مجموع 162 میلیون نفر در سراسر جهان شاهد قدم زدن دوشس کمبریج در راهروی سارا برتون برای الکساندر مک کوئین در عروسی سلطنتی او با شاهزاده ویلیام در سال 2011 بودند. آستین‌های توری و بالاتنه یقه هفت این لباس شامل جزئیات گلی از گل رز، خار مریم، نرگس، و شبدر بود. گل‌هایی که نمایانگر چهار منطقه بریتانیا هستند. و همچنین یک دامن 9 فوتی. الکساندر مک کوئین یازده سال پس از اولین حضور خود، همچنان یکی از پرجستجوترین لباس های عروس در تمام دوران است.

ولیعهد ویکتوریا سوئد (2010)

لباس عروس سلطنتی
ولیعهد ویکتوریا سوئد – لباس عروس

برای عروسی خود در سال 2010 با دانیل وستلینگ، ولیعهد ویکتوریا سوئد یک لباس دامن دار با ظاهر A شکل و دامن 16 فوتی را انتخاب کرد. او سیلوئت کلاسیک را با یک تاج طلایی که مادرش در عروسی خود در سال 1976 پوشیده بود، ست کرد.

مگان، دوشس ساسکس (2018)

دوشس ساسکس از طراح کلر وایت کلر خواست تا لباسی که یک بار در زندگی برای عروسی اش با شاهزاده هری می پوشد را طراحی کند. کلر یک لباس ارگانزای ابریشمی تمیز با یقه قایقی با دامنی نرم و حالت گرد ایجاد کرد.

لباس عروس - مگان، دوشس ساسکس
لباس عروس – مگان، دوشس ساسکس

حجاب ابریشمی 16 و نیم فوتی او که با 53 گل مشترک المنافع بریتانیا گلدوزی شده بود، شامل پارچه آبی رنگی نیز بود که از لباسی که مگان مارکل در اولین قرار ملاقاتش با هری پوشیده بود، تشکیل شده بود. کلر درباره ساخت این هدپرس به ووگ گفت: «می‌خواستم چیزی را به تصویر بکشم که کمی فروتن‌تر به نظر می‌رسد، زیرا فکر می‌کنم او یک فرد بسیار متواضع است.

پرنسس گریس کلی موناکو (1956)

لباس عروس پرنسس گریس کلی موناکو (1956)
لباس عروس پرنسس گریس کلی موناکو (1956)

گریس کلی از طراح هلن رز خواست تا لباس عروسی او را طراحی کند. به گفته موزه هنر فیلادلفیا، گریس کلی را که در رابطه عاشقانه‌اش با شاهزاده رینیر سوم موناکو، عموم مردم را مجذوب خود کرده بود، به طوری که مردم او را به عنوان یک «پری-شاهزاده» تصور می‌کردند. این لباس شامل یک دامن کامل با توری، و همچنین یک نیم تنه از توری بروکسل عتیقه با مروارید تزئین شده بود.که تمام آن با یک حجاب مدور پوشیده شده بود.

لباس عروسی جاودانه پرنسس گریس موناکو الهام بخش افراد بی شماری از جمله دوشس کمبریج و نیکی هیلتون روچیلد بود.

ملکه الیزابت دوم انگلستان (1947)

لباس عروس ملکه الیزابت دوم انگلستان (1947)
لباس عروس ملکه الیزابت دوم انگلستان (1947)

در سال 1947، پس از بررسی تعدادی از آثار ارسالی، شاهزاده الیزابت آن زمان طرح نورمن هارتنل را برای لباس عروسی سلطنتی خود در کلیسای وست مینستر انتخاب کرد. هارتنل از نقاشی 1482 بوتیچلی، پریماورا، که نمادی از رسیدن بهار است، برای لباس خود الهام گرفت: نقوش گل کریستال و مروارید سراسر این لباس را تزیین کرده بود، که با دامن 15 فوتی ابریشمی تکمیل شد.

پرنسس دایانا ولز (1981)

لباس عروس پرنسس دایانا ولز (1981)
لباس عروس پرنسس دایانا ولز (1981)

پرنسس دایانا با لباس عروسی از طراح الیزابت و دیوید امانوئل با آستین های پف کرده و دامن 25 فوتی، از راهروی کلیسای سنت پل عبور کرد. (تا به امروز دامن لباس عروس دیانا طولانی‌ترین دامن در تاریخ سلطنتی است.) ده هزار پولک و مروارید لباس عروس شاهزاده خانم جوان به همراه تاج سلطنتی خانواده‌اش او را تزئین می‌کرد.

پرنسس مارگارت (1960)

لباس عروس پرنسس مارگارت (1960)
لباس عروس پرنسس مارگارت (1960)

او یک لباس مجلسی شکل ساعت شنی از ارگانزای سفید ابریشمی ساده درست کرد که هیچ تزئین دیگری نداشت. در آن زمان، او یک شاهزاده خانم با استایل عروسی جدید بود. لباس او، بدون تزئین بود. در عوض، تاج بزرگ پولتیمور، یک اثر جواهرات دوران ویکتوریا با طومارهای گل الماس، سادگی لباس عروس او را جبران می‌کردند!

چنین سادگی بعداً توسط یک عروس سلطنتی دیگر – دوشس ساسکس – برجسته شد.

دوشس ویندزور (1937)

لباس عروس دوشس ویندزور (1937)

او به جای لباس عروسی سفید سنتی، رنگ آبی گل ذرتی را انتخاب کرد تا با رنگ چشمانش همخوانی داشته باشد. این لباس کمردار توسط Mainbocher طراحی شد و بعداً به موزه هنر متروپولیتن اهدا شد.

راهنمای خرید لباس عروس

70 نکته برای خرید لباس عروس رویایی خود

پرنسس یوگنی یورک (2018)

لباس عروس پرنسس یوگنی یورک (2018)

پرنسس یوجنی برای عروسی خود در سال 2018 با جک بروکسبانک، لباسی را به تن کرد که توسط پیتر پیلوتو و کریستوفر دی ووس طراحی شده بود، با یقه‌ای تا شده از شانه و کمری باریک که با دامن A شکل تکمیل می‌شد.

نحوه تولید لباس عروس

تولید لباس عروس چگونه است؟ 0 تا 100 ساخت

پرنسس کارولین موناکو (1978)

لباس عروس پرنسس کارولین موناکو (1978)
لباس عروس پرنسس کارولین موناکو (1978)

در سال 1978، پرنسس کارولین موناکو لباس مجلسی شیک بوهو شیک بلند با آستین بادکنکی از مارک بوهان کریستین دیور بود. او به جای تاج طلا، تاج گلی با روبنده دنباله دار انتخاب کرد.

لباس عروس سلطنتی مزون گالانت

اگر با دیدن جذابیت های لباس عروس سلطنتی خود را لایق این می دانید که یک لباس عروس سلطنتی، همانند ملکه ها بپوشید، مزون لباس عروس گالانت، طراح اختصاصی لباس عروس سلطنتی شما خواهد بود. کافیست با شماره 09123650090 تماس بگیرید.

اشتباهات خرید لباس عروس

10 اشتباه خرید لباس عروس

در ادامه می‌توانید مدل های جدید لباس عروس مزون گالانت را بررسی و خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.