بستن

سبد خرید شما خالی است.

خرید مدل جدید کت و شلوار زنانه ۱۴۰۲

کت و شلوار مجلسی زنانه مزون گالانت 26 دی 1401 0 دیدگاه
خرید مدل جدید کت و شلوار زنانه ۱۴۰۲ - مزون گالانت

اگر برای سال جدید به دنبال خرید کت و شلوار زنانه ۱۴۰۲ هستید، در این مقاله مزون گلانت، مدل های جدید کت شلوار مجلسی زنانه ترک 1402 تولید مزون گالانت را به شما معرفی می کنیم. در ادامه همراه ما باشید!

رنگ سال کت و شلوار زنانه ۱۴۰۲ – 2023 چه رنگیست؟

رنگ سال معرفی شده توسط شرکت پنتون برای سال 2023-1402 قرمز ایرانی یا (Viva Magenta) است. رنگی که بسیار نزدیک به رنگ زرشکی است.

کت وشلوار صورتی شیک - مزون گالانت
کت و شلوار زنانه ۱۴۰۲ مناسب عید با رنگ 2023 – مزون گالانت

هر ساله موسسه آمریکایی پنتون از بین برندهای معتبر و طراحان مد جهان نظرسنجی می کند تا رنگی را انتخاب کند که قرار است در سال آینده محبوب شود.

امسال مسئولین مد و فشن در جهان بر روی رنگ قرمز ایرانی برگرفته از خاک سرخ خلیج فارس با کد رنگ 18-1750 به توافق رسیدند.

پنتون می‌گوید که از آنجایی که مردم در سراسر جهان در چند سال گذشته با همه‌گیری کووید-19 دست و پنجه نرم می‌کنند، این رنگ قدرت و سرزندگی برای حرکت به سمت آینده‌ای مثبت را دارد. بنابراین، پوشیدن کت و شلوار زنانه قرمز و زرشکی می تواند انرژی بالایی در سال ۱۴۰۲ به شما بدهد.

رنگ سال 1402 قرمز قدرتمند و پر جنب و جوش است که بیانگر قدرت روحی بالا و بی حد و حصر است و مناسب برای کسی است که اشتیاق به زندگی و روحیه آدارد.

در آستانه ورود به سال 2023، سازمان پنتون با الهام از خاک سرخ رنگ خلیج فارس، رنگ سال 2023 یا 1402 را با نام تجاری «Persian Red» برای لباس ها و کت و شلوار زنانه مجلسی اعلام کرد.

انواع مدل کت و شلوار زنانه مجلسی 1402

کت و شلوار زنانه رنگ روشن برای خانم هایی با پوست تیره و خانم هایی با اندام لاغر و متناسب انتخابی خوب و عالی هستند. همچنین خانم هایی با رنگ پوست روشن و سفید بهتر است به جای استفاده از بین رنگ های روشن در کت شلوار خود، کت و شلوار زنانه و تیره را انتخاب کنند.

رنگ پوست و کت و شلوار زنانه باید تضاد ایجاد کند. همچنین کت شلوار های رنگ تیره برای خانم هایی با اندام های مختلف مناسب است.


مدل های کت و شلوار مجلسی بهترین انتخاب برای افراد کوتاه قد است که به دنبال استایلی زیبا هستند. این مدل کت و شلوار ها، در واقع این افراد را قد بلندتر و جذاب تر نشان می دهد.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت مدل های کت و شلوار زنانه این است که این کت ها با شلوار اغلب به صورت ست فروخته می شوند. در غیر این صورت می توانید در مناسبت های مختلف کت را با شلوارهای پارچه ای، کیف یا مدل های دیگری ست کنید!

گالری مدل های رنگ سال کت و شلوار زنانه سال 1402 – ۲۰۲۳

در ادامه عکس رنگ کت و شلوار زنانه سال 1402 را برای شما آماده کرده ایم.

برای افزایش جذابیت این استایل بهتر است رنگ های شلوار و کت را با هم هماهنگ باشند. می توانید کت های بلند را با شلوارهای گشاد ست کنید و استایلی شیک ترتیب دهید!


در دوخت کت های کلاسیک از رنگ هایی مانند مشکی، طوسی، قرمز تیره، مشکی و سفید و … استفاده می شود. کت های شیک در اوج ظرافت و سادگی بهترین و مناسب ترین انتخاب برای محیط های رسمی هستند. در طراحی این سبک مانتوها از تزیین اضافی پرهیز شده است و در سادگی تمام ارائه میشوند.


در سبک مینیمال در بین کت های مجلسی مزون گالانت معمولا به نوع کاربرد و موقعیت استفاده از آن توجه می شود و استفاده از پارچه های ساده در اولویت قرار می گیرد.

استایل مانتو مینیمال را می توان شاخه ای از سبک مانتوهای ساده دانست زیرا در طراحی این استایل از کمترین اکسسوری استفاده شده است. هدف از سبک مینیمال ارائه ظاهری زیبا، شیک و مناسب با استفاده از کمترین عوامل جلب توجه، پیچیدگی و رنگ است.

برای دوخت این نوع مانتو های مجلسی از پارچه هایی در رنگ های خنثی مانند طوسی، مشکی و سفید استفاده می شود. نکته مهمی که در چیدمان استایل مینیمال باید به آن توجه کنید سایز مناسب لباس است.

خرید جدیدترین مدل کت و شلوار مجلسی زنانه 1402 برای عید نوروز

در ادامه جدید ترین مدل های کت و شلوار زنانه مجلسی 1402 را بررسی کنید.

کت و شلوار الهام حمیدی

اینستاگرام مزون گالانت را دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.