بستن

سبد خرید شما خالی است.

آموزش ست کردن کت و شلوار زنانه

کت و شلوار مجلسی زنانه مزون گالانت 28 اردیبهشت 1401 0 دیدگاه
آموزش ست کردن کت و شلوار زنانه - مزون گالانت

آموزش ست کردن کت و شلوار زنانه: اگر نگرانی هایی در مورد تناسب کت و شلوار زنانه خود دارید، این مقاله مناسب شما است. ما در مزون گالانت اینجا هستیم تا کمک کنیم هر بار که مجبور به ست کردن کت و شلوار مجلسی زنانه هستید بهترین ظاهر خود را داشته باشید.

در حالی که یک مرد می تواند در یک عروسی (حتی کت و شلوار خودش!)، یک مصاحبه شغلی یا مراسم تشییع جنازه یک کت و شلوار بپوشد، هیچ لباس واحدی وجود ندارد که یک زن بتواند در هر سه مراسم بپوشد و همچنان مناسب به نظر برسد!

پوشیدن ژاکت

طول یک ژاکت بر اساس سبک و ترجیحات متفاوت است. برای جذاب‌ترین تناسب، اطمینان حاصل کنید که نه پایین کت و نه پایین آستین‌ها به پهن‌ترین نقاط بدن (یعنی پهن‌ترین نقاط سینه، شکم یا باسن) ختم نمی‌شوند.

هنگام پوشیدن کت و شلوار لازم نیست از استایل های مردانه تقلید کنید: پیراهن های دکمه دار برای استایل حرفه ای لازم نیست. ترجیح شخصی من یک ژاکت نازک بدون دکمه شکاف داراست. با این حال، یک جزئیات از لباس مردانه هنوز برای زنان در یک محیط مجلسی مناسب است: آستین های بلند، که با کت و شلوار زنانه مناسب است.

دکمه زدن یا عدم دکمه زدن

کت‌های زنانه انعطاف‌پذیری بیشتری را ارائه می‌کنند. برخی از خانم ها ترجیح می دهند یک کت و شلوار کاملا دکمه دار بپوشند، در این صورت نباید دکمه ها یا هیچ یک از درزهای آن کشیده یا فاصله داشته باشد. بعضی ها مانند من ترجیح می دهند کت و شلوار را کاملاً دکمه باز بپوشند. در این مورد، لازم نیست که ژاکت را بتوان دکمه کرد، فقط به نظر می رسد که می تواند کاملا بسته شود.

ست کردن کت و شلوار زنانه با شلوار

قد شلوار به دو عامل عمده بستگی دارد: برش شلوار و نوع کفشی که انتظار می رود با آن پوشیده شود. در حالی که سبک های شلوار بسیار و نسبتاً سریع تغییر می کند، سبک های کلاسیک برای ست کردن کت و شلوار زنانه رسمی تر در یک محیط مجلسی بهترین هستند.

برای شلوارهای صاف یا باریک، وقتی از پشت اندازه می‌گیرید، پایین شلوار باید تا بالای پاشنه کفش بیفتد. این طول باعث می شود تا قسمت جلویی شلوار یک شکاف کوچک ایجاد کند. اگر کسی ترجیح می‌دهد، شلوارهای راسته می‌توانند شکاف بزرگ‌تری تا پایین پاشنه پا داشته باشند، اما بلند تر از آن نامطلوب است.

اگر قدتان بلندتر است یا پاهایتان به طور قابل توجهی بلندتر از بالاتنه‌تان است، شلوارهای گشاد عالی هستند، اما روی قد کوتاه ها اثر کوتاه‌کننده‌ای خواهند داشت.

تا جایی که شلوار بلند می‌شود، تا حد زیادی به ترجیح شخصی مربوط می‌شود، اگرچه قد بلند یا بلندتر از ناف همیشه برای لباس‌های مجلسی و کلاسیک است. اگر بلند شدن‌های پایین‌تر را ترجیح می‌دهید، مطمئن شوید که ژاکت‌تان بند کمرتان را وقتی بازوهایتان را بالا می‌آورید، بپوشاند.

تاریخچه کت و شلوار مجلسی زنانه

داستان جذاب و تاریخی مد شدن کت و شلوار زنانه

ست کردن کت و شلوار زنانه با دامن

مانند شلوار، دامن باید به راحتی دور کمر و باسن قرار بگیرد. برش A شکل از سبک های کلاسیک کت و شلوار زنانه است.

در یک محیط مجلسی، طول دامن به طور سنتی به دور زانو می رسد.

ارتفاع دامن ها از این سه حالت خارج نیست:

  • درست بالای زانو
  • در سراسر وسط زانو
  • درست زیر زانو


در حالی که زنان ریزه اندام می توانند دامن های کوتاه تری نسبت به زنان قد بلندتر بپوشند، بدون اینکه کوتاه به نظر برسند. دامن های کوتاهتر هنگام نشستن بلند می شوند و احتمالاً بیشتر از حد مطلوب، ساق پا را در معرض دید قرار می دهند.

شکاف های دامن نیز مورد توجه است: دهانه پایین دامن بدون شکاف باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا راحت راه برود، و شکافی که خیلی بزرگ است ممکن است بیشتر از حد دلخواه ساق پا را در معرض دید قرار دهد، به خصوص هنگام راه رفتن در پله به سمت بالا.

مدل های کت وشلوار مجلسی زنانه 1401 تولید مزون گالانت را میتوانید بررسی کنید و خرید خود را با مشاوره رایگان انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.