بستن

سبد خرید شما خالی است.

مدل های مانتو مجلسی پاییزی شیک

مانتو مانتو مجلسی مزون گالانت 13 شهریور 1401 2 دیدگاه
مدل های مانتو مجلسی پاییزی شیک - مزون گالانت

انتخاب رنگ مناسب برای مانتو مجلسی پاییزی شیک: ایده مانتو پوشیدن به رنگ‌های فصلی یک قانون در دنیای جذاب مد و فشن است که می توان با آن زندگی کرد. این رنگ ها آینه رنگ هایی هستند که در چهار فصل طبیعت دیده می شوند و هر فصل مجموعه ای از رنگ های سنتی خاص خود را دارد که معمولاً با آن مرتبط است.

همچنین در هر فصل تغییراتی از این رنگ‌ها را خواهید یافت که مطابق با روند مد در سال جاری هستند. مزون گالانت رنگ‌های مانتو پاییزی را بر اساس فصل سال و رنگ‌های مد سال تهیه و تولید می‌کند! در ادامه همراه با ما باشید.

انتخاب مانتو مجلسی پاییزی شیک

وقت آن است که مانتو مجلسی مناسب پاییز مزون گالانت را خریداری کنید. وقتی برگ‌های پاییز شروع به تغییر رنگ‌ قرمز، نارنجی و زرد کردند و از درختان افتادند، آماده شوید تا کمد لباس خود را به روز کنید تا زیبایی آن‌ها را با مانتو هایی با رنگ‌های پاییزی منعکس کنید.

در حالی که رنگ‌های مانتو پاییزی از رنگ‌های غنی پاییز تقلید می‌کنند، اما باگذر زمان به آرامی تغییر به سمت رنگ‌های خنثی‌تر را نیز تجربه می‌کنیم. هنگامی که آن رنگ های پر جنب و جوش از فضای پاییزی محو شدند، وقت آن است که به رنگ خاکستری و کرمی خوش آمد بگوییم!

مدل های مانتو مجلسی پاییزه شیک و جدید

طیف مانتو مجلسی قرمز در پاییز: قرمزها از ملزومات پاییز هستند. اگر پاییز امسال به یک عروسی در تاکستان یا باغ دعوت شده اید، یک مانتو مجلسی قرمز زیبا بپوشید. این یک استایل بی نظیر خواهد بود.

طیف نارنجی مانتو مجلسی پاییزه: رنگ پاییزی را در رنگ های مانتو پاییزه خود ترکیب کنید. این رنگ برگ های پاییزه روشن را تداعی می کند .

طیف رنگ پرتقالی مانتو مجلسی پاییزی: رنگ هایی مثل نارنجی سوخته، نارنجی کم رنگ و صورتی هلویی برای پاییز بسیار زیبا و جذاب هستند.

طیف رنگ زرد برای پاییز: مظهر رنگ پاییزی زردهای عمیق و کرمی هستند. طلا یکی دیگر از مورد علاقه های پاییزی در مانتو مجلسی است.

برترین زردهای پاییزی: زرد خردلی کم‌رنگ، کره‌ای، چدار تیره و طلایی.

رنگ های طیف قهوه ای برای پاییز: مانتو مجلسی به رنگ زرد خامه‌ای خود را با قهوه‌ای آجیلی ملایم یا قهوه‌ای شکلاتی ترکیب کنید تا ظاهری شیک و رسمی تر در پاییز داشته باشید. این لباس‌های رنگی در صورتی که موهای قهوه‌ای مایل به قهوه‌ای، بلوند عسلی یا قهوه‌ای طلایی داشته باشید، برای شما عالی تر به نظر می‌رسند.

برترین رنگ های قهوه‌ای پاییزی: فندقی، بادام شکری، خاکی، شتری، رنگ اسپرسو.

طیف سبز برای پاییز: رنگ های خاکی در بهترین حالت خود برای پاییز هستند. شما یک مانتویی با چشم انداز سبزی و طراوت خواهید داشت.

حتما ببینید: مانتو مجلسی گلدوزی شده شیک

مانتو مجلسی طیف رنگ بنفش و آبی برای پاییز: بنفش‌های تیره در کنار رنگ‌های غلیظ پاییزی و رنگ‌های خنثی کثل خاکستری زیبا به نظر می‌رسند. ناگفته نماند فضایی شیک و سلطنتی به ظاهر شما می دهد.

طیف رنگ خنثی برای مانتو پاییزی: شما نمی توانید با کرم ها و تمام سایه های خاکستری و مشکی مانتو مجلسی زشتی داشته باشید! زیرا رنگ های خنثی برای همه زیبا به نظر می رسند.

حتما ببینید: زیباترین مدل مانتو مجلسی

اینستاگرام مزون گالانت را برای مشاهده جدید ترین مدل های لباس زنانه دنبال کنید

2 دیدگاه
18 شهریور 1401
هانیه
خيلی شیک و خاص هستن
دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.