بستن

سبد خرید شما خالی است.

مدل های مانتو مجلسی بلند جدید و شیک 2022 – 1401

مانتو مجلسی مزون گالانت 19 اسفند 1400 0 دیدگاه
مدل های مانتو مجلسی بلند مزون گالانت

مانتو مجلسی بلند، یکی از پر طرفدار ترین مانتو های مزونی و مجلسی است که همواره مورد پسند خانم ها واقع می شود. مانتو مجلسی معمولا از پارچه های با کیفیت که گلدوزی و جواهر دوزی شده اند، تهیه می شوند.

مانتو مجلسی بلند با ظاهر مجلل خود، استایل مجلسی و سنگین به خانم های با وقار می دهد، و این مانتو ها ارتفاعی بلند و تا زیر زانو دارند. مدل های مانتو مجلسی بلند مزون گالانت، به دست طراحان حرفه ای و با بهترین مواد اولیه تولید می شوند، بخاطر این است که همواره مشتریان مزون گالانت رضایت کامل را از محصولات و مانتو ها دارا هستند.

انتخاب مانتو بر اساس قد

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در انتخاب مانتو باید به آن توجه کنیم، اندام و سایز است. انتخاب یک مانتو بلند با قد شما رابطه معکوس دارد. اگر کوتاه قد هستید سعی کنید از مانتوهای کوتاه پرهیز کنید، اما اگر قد بلند هستید، مانتویی بپوشید که قد آن تا زانو بلند باشد.

انواع مانتو مجلسی بلند

مانتو های بلند مجلسی انواع مختلفی دارند که در مزون گالانت می توانید تهیه کنید. برای مثال، انواع مانتو بلند گلدوزی شده، جواهر دوزی شده، مدل های مانتو مجلسی بلند رنگی، که با پارچه های مختلف تولید می شوند، گزینه های مناسبی برای تهیه و خرید هستند.

قبل از خرید یک مانتو خوب باید از هماهنگی مدل مانتو با سایر لباس هایتان نیز مطمئن شوید. مقدار پولی که می خواهید خرج کنید بر انتخاب شما تأثیر می گذارد. همچنین یک پارچه مناسب برای مانتو انتخاب کنید تا منطقی باشد.

انتخاب مانتو بلند و مناسب

مدل مانتوهای بلند برای اکثر خانم ها جذاب است و برای مراسم مهم خانوادگی لباس های بلندتر و پر رنگ انتخاب می شود، مدل مانتوهای ایرانی با گلدوزی و سنگ دوزی برای خانم های زیبا مناسب است، در کل مانتو های بلند برای اکثر خانم ها جذاب و مناسب است.

خانم های قدبلند در انتخاب لباس مجلسی بلند باید دقت زیادی داشته باشند، مثلا اگر مانتو و شلوار انتخابی فردی همرنگ باشد قد او بزرگتر به نظر می رسد پس بهتر است رنگ مانتو و شلوار یکسان باشد. برای این افراد بهتر است کمری تنگ داشته باشند تا توجه و نگاه دیگران از قد بلند منحرف شود.

گالری مدل مانتو مجلسی بلند

برای انتخاب مانتو، دیدن مدل های متنوع مانتو کمک زیادی می کند تا مانتو مورد علاقه و مناسب خود را راحت تر پیدا کنید. به همین منظور، مدل های بلند مانتو مجلسی مزون گالانت را برای شما در گالری زیر آماده کردیم تا از آنها دیدن کنید و مدل مورد نظر خود را پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.