بستن

سبد خرید شما خالی است.

پیدا کردن لباس مجلسی مناسب برای تیپ اندامی خود

لباس مجلسی مزون گالانت 27 فروردین 1401 0 دیدگاه
پیدا کردن لباس مجلسی مناسب برای تیپ اندام خود

پیدا کردن لباس مجلسی مناسب برای اندام خود مهم است. فرقی نمی کند که به چه نوع لباس هایی علاقه مند هستید، اما همیشه شما به لباس مجلسی مناسبی نیاز دارید که به بهترین ظاهر شما را نشان بدهد. این به معنای تناسب لباس با تیپ بدنی شما و لباسی است که اندام شما را به بهترین شکل نشان دهد.

هنگام  خرید یک لباس مجلسی  باید نکات زیادی را در نظر بگیرید. ما در مزون گالانت کنار شما هستیم تا برخی از بهترین نکات خرید لباس را به اشتراک بگذاریم. اگر سوال بیشتری دارید، به تیم گالانت زنگ بزنید!

شما باید به نوع رویداد مجلسی که در آن شرکت خواهید کرد نگاه کنید. همچنین باید مطمئن شوید که لباس شما رنگ مناسبی دارد و متناسب با  تیپ بدنی شما  نیز هست.

پیدا کردن لباس مجلسی که به فرم طبیعی بدن شما تعادل می بخشد، کلید پیدا کردن لباس مجلسی عالی است. انواع مختلفی ازتایپ بدنی وجود دارد . از لباس مجلسی حالت ساعت شنی گرفته تا شکل گلابی و شکل سیب – و لباس هایی دربین این طیف.

تشخیص اینکه چه فرم بدنی دارید به شما در تلاش برای یافتن ظاهر مجلسی مناسب کمک می کند. هنگامی که درک خوبی از فرم خود پیدا کردید، می توانید مطابق با آن لباس بپوشید.

اگر بفهمیدن تایپ بدن شما سخت است، هرگز نترسید – ما اینجا هستیم تا با راهنمایی های خود به شما کمک کنیم. در اینجا ما نگاهی به برخی از رایج ترین تیپ های بدنی می اندازیم. و بررسی میکنیم در پوشیدن لباس از چه چیزهایی باید اجتناب کنید و چگونه بهترین انتخاب را برای موقعیت خاص خود داشته باشید.

پیدا کردن لباس مجلسی برای فرم بدن شما

من چه تیپ بدنی هستم؟

به شکل طبیعی خود نگاهی بیندازید. حالت کلی بدن شما چه شکلی است؟ اگر از نوع بدن خود مطمئن نیستید، خود را در عرض شانه، سینه، باسن و کمر اندازه بگیرید. متوجه خواهید شد که بدن شما به چه شکلی متمایل می شود واز کدام ناحیه پهن تر هستید. این به شما کمک می کند تا مشخص کنید که تایپ بدنی شما چیست وچه شکلی هستید. 

به یاد داشته باشید، مهم نیست که چه سایزی دارید و بدن شما چه شکلی است. در هر حال یک لباس مجلسی شیک و عالی وجود دارد که شما را بی نظیر می کند و به شما احساس زیبایی می دهد!

تیپ بدن مثل سیب

لباس مجلسی مناسب بدن سیب شکل
پیدا کردن لباس مجلسی مناسب بدن سیب شکل

نوع بدنی که به شکل سیب است معمولاً دارای پاها و ران های باریک است، اما دارای بالاتنه پهن تر و قسمت میانی گردتر است. برای اینکه لباس مجلسی مناسبی برای بدن سیب شکل بپوشید، به دنبال لباس هایی باشید که دارای ظاهر مناسبی در قسمت کمر لباس باشد. همچنین یقه‌های V شکل برای شما زیبا به نظر می‌رسد.

اگر در یک مهمانی شرکت می کنید، از این فرصت استفاده کنید تا پاهای خود را زیبا نمایش دهید. برای یک رویداد رسمی، یک لباس مجلسی دراماتیک بدون بند  با حجم زیاد دامن در فرم A مانند انتخاب کنید. به عنوان مثال، این لباس مجلسی مجلسی چین دار خیره کننده بسیار زیبا و مناسب بدن های سیب شکل است.

تیپ بدنی دارای بالاتنه بزرگتر

لباس مجلسی منسب تیپ بدنی دارای بالاتنه بزرگتر
پیدا کردن لباس مجلسی مناسب تیپ بدنی دارای بالاتنه بزرگتر

اگر سینه پرتری دارید، حتماً آن را با ظاهری متناسب با دور کمر باریک به نمایش بگذارید! تیپ مشابه شما سینه بزرگتر اما باسن باریکتر دارد. نکته کلیدی برای ایجاد تعادل این است که به دنبال لباس هایی باشید که سینه شما را برجسته می کند و همچنین نیمه پایینی شما را باریکتر نمایش می دهد.

یک لباس با دامن مجلسی A شکل کمک خواهد کرد تا درخشش و تناسب داشته باشید. یکی دیگر از گزینه های عالی، لباس مجلسی فرم پری دریایی است که به طور طبیعی اندام شما برجسته می کند. می توانید دامن هایی بخرید که کمر و پاهای شما را می پوشند. این می تواند چهره ای جذاب ایجاد کند. می توانید هر مدل یقه را که دوست دارید انتخاب کنید، مانند یقه های هالترشکل.

از یقه های بسیار بلند خودداری کنید. آنها شما را غیر عادی تر نشان می‌دهند و استایل خوبی ارائه نمی‌دهند. این لباس مجلسی توری مناسب با یقه‌ی متحرک و انتهای گشادش بهترین انتخاب است.

نوع تیپ بدن ساعت شنی

لباس مجلسی نوع تیپ بدن ساعت شنی
لباس مجلسی نوع تیپ بدن ساعت شنی

نوع بدن ساعت شنی به راحتی قابل شناسایی است – شما یک کمر باریک با سینه پر و باسنی خواهید داشت که عرض آنها تقریباً برابر است. این یک انحنای متقارن در قسمت بالایی و میانی بدن شما ایجاد می کند. این یک شکل بسیار مطلوب در دنیای مد است!

باید به دنبال لباس های مجلسی پارچه ای با فرم مناسب خود باشید. این مدل با پشت باز به خوبی به فرم بدن شما ست می شود و جلب توجه می کند.

یقه بلند شکل ساعت شنی شما را بیش از پیش نمایان می کند. از استایل‌های بزرگ که هیکل طبیعی شما را خفه می‌کنند اجتناب کنید. به دنبال لباس هایی بگردید که انحنای بیشتری دارند و دور کمر باریکی دارند.

نوع تیپ بدنی مثل گلابی

پیدا کرن لباس مجلسی مناسب نوع تیپ بدن گلابی شکل

نوع بدن گلابی دارای بالاتنه باریک تر و ران های بزرگ تر است. تنها چیزی که نیاز دارید این است که جزئیات زیبا را در بالا قرار دهید. یک دامن روان به نیمه پایینی خود انتخاب کنید که به آرامی روی نیمه پایینی شما بچرخد.

انواع اندام گلابی شکل در لباس‌های یقه‌دار یا بالاتنه‌ای زیبا به نظر می‌رسند. این شامل سبکی است که دارای جواهر دوزی در نیمه بالایی شماست تا توجه بیشتری را به سمت بالا جلب کند.

یکی از چیزهایی که باید سعی کنید از آن دوری کنید، لباس هایی هستند که کاملاً بدن را جذب میکند و در کل تنگ هستند. همیشه لباس شب با دامن مجلسی گشاد انتخاب کنید.

تیپ بدنی کوچک

لباس مناسب تیپ بدنی کوچک
لباس مناسب تیپ بدنی کوچک

زن ریزه اندام اغلب قد کوتاه‌تری دارد و بالا تنه باریک و کوتاه دارد. برای بهترین استفاده از این تیپ اندام، سعی کنید یک لباس زیبا به رنگ یکنواخت انتخاب کنید. زنان ریزه اندام در استایل های مجلسی تک رنگ عالی به نظر می رسند، زیرا بدن شما را متلاشی نمی کنند. این لباس‌ها چشم‌ها را به تمام طول لباس می‌کشند و شکل ظاهری شما را بلندقدتر می‌کنند.

یک سبک دیگر که باید برای اشکال کوچک در نظر گرفت لباس هایی با کمربند بلندتراست که پاهای بلندتر و قد را به ظاهر شما می دهد.

تیپ بدنی باریک

لباس مناسب تیپ بدنی باریک

تیپ بدنی باریک که به نام های ورزشی یا قد بلند نیز شناخته می شود، می تواند دارای حالت مستطیلی و شانه و وسط مربع باشد. خوشبختانه، اضافه کردن چند منحنی ملایم با لباس مجلسی مناسب آسان است. به دنبال طرح هایی باشید که ران ها و سینه را با کمری باریک نمایش میدهد.

به عنوان مثال، این لباس مجلسی به سبک پری دریایی با طراحی یک شانه متناسب. یقه‌های دلبر به ایجاد منحنی‌های جذاب و زنانگی در اندام شما کمک می‌کنند، به خصوص وقتی با لباس عروس دریایی یا دامن شیپور ست می‌شوند. سعی کنید از لباس های ستونی (لباس هایی که بالا و پایین هستند) دوری کنید. هنگام خرید، ظاهر سرگرم کننده ای را انتخاب کنید که بافت یا حجم ایجاد کند.

باید سعی کنید چند منحنی اضافه کنید تا بهترین ظاهر خود را داشته باشید. کمر امپراتوری و دامن مجلسی نیز تأثیر مشابهی روی چشم خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.