بستن

سبد خرید شما خالی است.

چگونه سایز لباس عروس خود را اندازه بگیریم؟

لباس عروس مزون گالانت 11 بهمن 1402 0 دیدگاه
اندازه گیری سایز لباس عروس

خرید لباس عروس تجربه ای بسیار متفاوت از خرید برای هر دختر خانومی است. برای خرید لباس‌های عروس و انتخاب سایز مناسب لباس عروس باید چندین لباس عروس را بپوشید؛ چرا که سایز لباس عروس معمولا با سایز لباس های معمولی تفاوت دارد.

بنابراین، برای اکثر عروس‌های آینده، تلاش برای پیدا کردن سایز لباس عروس می‌تواند احساس گیج‌کننده‌ای داشته باشد. اندازه‌بندی لباس عروس می‌تواند از برندی به برند دیگر متفاوت باشد، که می‌تواند شما را کمی گیج کند. اما از آنجایی که پیدا کردن اندازه و سایز لباس عروس بسیار مهم است، در ادامه همراه مزون گالانت باشید.

پیش از این، ما با متخصص لباس عروس مزون گالانت صحبت کردیم تا دریابیم که دقیقاً چگونه سایز و اندازه لباس عروس خود را تعیین کنید. این نکات به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که تجربه خرید شما در عین حال موثر و بدون استرس است.

چگونه سایز لباس عروس خود را تشخیص دهیم؟

بهترین راه برای تشخیص سایز لباس عروستان این است که سایز خود را چندین بار اندازه گیری کنید و به مزون عروس خود اجازه دهید با آرامش سایز لباس عروس شما را اندازه گیری کند.

مشاور مزون گالانت می گوید:«من همیشه به عروس‌هایم توصیه می‌کنم که توسط مزون لباس عروس خود اندازه‌گیری شوند. “اندازه گیری مناسب باعث تضمین بهترین تناسب در شب عروسی می شود!”

برای خرید لباس عروس با بهترین پارچه لباس عروس با کارشناسان ما در مزون گالانت تماس حاصل فرمایید.

شما می توانید با استفاده از سایز لباس استاندارد خود (مانند سایز هشت) برای لباس خود خرید کنید، در نهایت، بهترین گزینه این است که اندازه های دقیق خود را مشخص کنید. دلیلش این است که لباس‌های عروس معمولاً دو تا چهار سایز بزرگ‌تر از لباس‌های آماده هستند، زیرا تولید لباس عروس برای تناسب با بزرگ‌ترین قسمت بدن شما انجام می‌شوند. حتی اگر لباس عروسی را از بین مدل های آماده می‌خرید، باز هم باید تغییراتی را در نظر بگیرید تا به درستی متناسب بدن شما باشد. مشاور مزون عروس گالانت توصیه می کند:

“مهم نیست چقدر تناسب در لباس عروس خود دارید، همیشه باید انتظار تغییرات جزئی را در لباس خود داشته باشید تا به شما فرم عالی را بدهد که به طور خاص متناسب با بدن شما است.”

تفاوت بین سایز لباس عروس و لباس آماده چیست؟

به طور کلی، لباس های عروس کوچک هستند. مشاور مزون گالانت توضیح می دهد: “این در واقع بر اساس یک سنت کمتر شناخته شده است که بیشتر سایزبندی عروس ها به نمودارهای اندازه اصلی اروپایی از دهه 1940 برمی گردد.” به همین دلیل، اکثر عروس‌ها متوجه می‌شوند که باید دو تا سه سایز از سایز معمولی لباس‌های آماده خود داشته باشند.»

با این حال، قبل از اینکه تحت تاثیر اعداد و ارقام قرار بگیرید، مهم است که به یاد داشته باشید که سایز مناسب شما به احساس شما در هنگام پوشیدن لباس عروستان بستگی دارد. مشاور گالانت می‌گوید: «توصیه من این است که: در خرید لباس عروس خود درگیر ابعاد سایز بندی نباشید». لباسی را پیدا کنید که دوست دارید و مهمتر از همه، لباسی را پیدا کنید که در آن بهترین احساس را دارید.

تفاوت در سایز لباس عروس بر اساس سبک ها و برندها

اندازه لباس عروس نیز می تواند بر اساس برند متفاوت باشد، به طوری که برخی از طراحان ترجیح می دهند نمودار اندازه انحصاری خود را ایجاد کنند. بنابراین، اگر سایزهای متفاوتی را در چندین برند می پوشید، تعجب نکنید.

علاوه بر این، سبک لباس عروس نیز می تواند نحوه تناسب آن را تغییر دهد. مشاور گالانت خاطرنشان می‌کند: “سیلوت‌های مختلف یا مدل‌های پشتی، مانند کرست، می‌تواند بر سایز لباس شما تأثیر بگذارد.”

چگونه سایز خود را برای لباس عروس اندازه گیری کنیم؟

برای اندازه گیری لباس عروس خود به یک متخصص مانند مزون لباس عروس گالانت مراجعه کنید. اندازه‌گیری بخشی از کار آنهاست، و در آن مهارت دارند که هر عروس باید از آن به نفع خود استفاده کند.

با این اوصاف، در صورت تمایل می توانید خودتان را اندازه گیری کنید. برای انجام این کار، به غیر از لباس زیر، خود را بدون هیچ لباسی اندازه گیری کنید. هنگام استفاده از نوار اندازه گیری، آن را موازی با زمین نگه دارید و آن را خیلی سفت یا شل نگیرید.

سپس طول خود (از استخوان ترقوه تا سجاف)، سینه، کمر طبیعی (باریک ترین قسمت کمر) و باسن (پرترین قسمت باسن) را اندازه بگیرید. در آخر، شماره های خود را یادداشت کنید و فراموش نکنید که آنها را به مزون لباس عروس خود بیاورید.

با تغییر لباس عروس چه انتظاری باید داشت؟

در حالی که لباس‌های عروسی سفارشی سازی شده باید در حالت ایده‌آل و مناسب باشند، اما باید انتظار داشته باشید که تقریباً هر لباس عروسی که وجود دارد نیاز به تغییر دارد. بسیاری از مزون های لباس عروس، تغییراتی را در داخل خود ارائه می‌دهند، اما نیازی نیست که شما مجبور باشید از خدمات آن‌ها استفاده کنید. در عوض، می‌توانید لباس‌های خود را به خیاطی که به آن اعتماد دارید ببرید.

فرآیند تغییر لباس نیز ممکن است کمی طول بکشد، به خصوص اگر لباس شما از مواد ظریف ساخته شده باشد یا منجوق زیادی داشته باشد. مجموعه‌های با تعمیر و نگهداری بیشتر معمولاً زمان بیشتری برای تغییر نیاز دارند و حتی ممکن است چند ماه طول بکشد تا تکمیل شوند.

بنابراین شما باید سه تا چهار ماه قبل از عروسی تغییرات را انجام دهید. پس از تکمیل تغییرات، لباس را امتحان می‌کنید و می‌بینید که آیا به تغییرات بیشتری نیاز دارید یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.