بستن

سبد خرید شما خالی است.

نحوه ست کردن اکسسوری با لباس شب مجلسی

لباس عروس لباس مجلسی مزون گالانت 10 خرداد 1401 0 دیدگاه
نحوه ست کردن اکسسوری با لباس شب مجلسی - مزون گالانت

ست کردن اکسسوری با لباس شب مجلسی: پیدا کردن لباس مجلسی مناسب برای استایل مهمانی یا جشن مورد نظرتان تنها نیمی از کار است. فطعا اکسسوری ها و لوازم جانبی مناسب مانند جواهرات، کمربند، کیف و شال برای شخصی سازی ظاهر شما لازم است.

تطبیق جزئیات فلزی مانند جواهرات و کیف ظاهر شما را شیک و منسجم نگه می دارد. ترفند اصلی این است که رنگ ها و سبک ها را با هم هماهنگ کنید تا مکمل هم باشند و همگی یک رنگ نباشند. اکسسوری ها همچنین می‌توانند به برجسته کردن ویژگی‌های مورد علاقه شما کمک کنند، اما باید بدانید وقتی روی هم قرار می‌گیرند می‌توانند حواس‌تان را پرت کنند. پس سعی کنید به جای شلوغ کاری روی شگفت انگیزترین اکسسوری خود تمرکز کنید تا ظاهری شیک و رسمی برای مهمانی ایجاد کنید.

پوشیدن جواهرات همراه لباس مجلسی

هم جواهرات زیبا و هم زیورآلات، اکسسوری های مجلسیخیره کننده ای ایجاد می کنند و می توانند با هر نوع لباس مجلسی یا لباس شب مورد نظر شما هماهنگ شوند.

ابتدا انتخاب جواهرات خود را بر اساس رنگ و نوع فلز محدود کنید. اگر لباس شما تک رنگ است، به سراغ تکه های چند رنگی بروید که سایه لباس شما را نیز شامل می شود. اگر لباس شما تیره است است، به یک سنگ، مانند الماس، و یک تکه طلای سفید فکر کنید.

هنگامی که طلای زرد یا سفید و نوع سنگ‌های قیمتی را برای پوشیدن انتخاب کردید. یک گردنبند نگین دار کوتاه برای نشان دادن یقه یا النگوی درشت با روسری را هم میتوانید امتحان کنید.

پوشیدن کمربند با لباس مجلسی

افزودن یک کمربند به ظاهر مجلسی شما خط کمر را مشخص می کند و به ایجاد آن حالت ساعت شنی جذاب کمک می کند. فقط مطمئن شوید که کمربند خود را در باریک ترین قسمت کمر طبیعی خود، درست بالای ناف ببندید.

برای یک لباس مشکی یا تیره، یک کمربند متالیک باریک را امتحان کنید. نقره، طلا، برنز یا رزگلد را بر اساس فلزات موجود در جواهرات خود انتخاب کنید. اگر گردنبند بلند می‌زنید سراغ کمربند نروید، زیرا روی هم قرار می‌گیرند. یک کمربند پارچه ای باید کاملاً با لباس شما مطابقت داشته باشد یا در تضاد باشد. یک کمربند مشکی پهن با یک لباس قرمز روشن را امتحان کنید، قطعا جذابیت بالایی خواهید داشت.

لباس شب قرمز مزون گالانت
لباس شب قرمز – مزون گالانت

انتخاب کیف با لباس شب مجلسی

کیف های دستی مناسب ترین مدل کیف برای مهمانی هستند. برای عملکرد بیشتر به سراغ کیف با دسته های قابل جابجایی یا پنهان بروید. پارچه هایی مانند مخمل، ابریشم و ساتن ظاهر کیف را برای امور رسمی مناسب می کنند.

مدلی از کیف با پولک و کریستال با تزیینات مهره ای انتخاب کنید، اما اگر لباس شما از قبل تزیین شده است، دست نگه دارید! از رنگ های متالیک، سفید و مشکی در کیف برای تکمیل یک لباس رنگارنگ استفاده کنید. مطمئن شوید که رنگ های فلزی در کیفتان همرنگ جواهرات شما هستند.

ست کردن اکسسوری با لباس شب مجلسی : پوشیدن شال

روسری یا شال یکی از لوازم جانبی در مهمانی است، به خصوص در هوای سرد یا سالن‌های با تهویه هوا. یا مراسمی که نمیتوان در آن حجاب نداشت. شال ها یا روسری های ابریشمی جذاب به نظر می رسند، اما گرمای زیادی را ایجاد نمی کنند و برای فصول گرم سال مناسب هستند.

شال های مخملی و ساتن بهترین انتخاب برای گرم نگه داشتن بازوهای برهنه هستند. به رنگ های اصلی مانند سیاه، سفید، کرم و خاکستری پایبند باشید تا از ظاهر لباس خود کم نکنید. شال‌ها یا روسری‌های سبک‌تر باید حداقل به اندازه‌ای بلند باشند که بتوانید در هر دو دست خود را با بازوهای باز نگه دارید.

انتخاب لباس مجلسی کوتاه برای مهمانی ها

راهنمای کامل برای انتخاب لباس مجلسی کوتاه

مدل های جذاب لباس شب مجلسی برای ست کردن با اکسسوری ها

از مدل های زیر دیدن کنید، با توجه به نکات گفته شده بهترین استایل خود را با اکسسوری های خود رقم بزنید و در مهمانی ها بدرخشید!

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.