بستن

سبد خرید شما خالی است.

6 مدل لباس عروس برای عروس های قد کوتاه

لباس عروس مزون گالانت 3 شهریور 1401 0 دیدگاه
مدل لباس عروس برای عروس های قد کوتاه - مزون گالانت

لباس عروس برای عروس های قد کوتاه به راحتی پسدا می‌شود. بهترین خاطره در مورد عروسی این است که یک روز کامل یک شاهزاده خانم جذاب باشید. فرقی نمی کند قدتان بلند باشد یا کوتاه. اما در مزون گالانت زنان کوتاه قد می توانند به راحتی لباس عروس مناسب برای اندام خود تهیه کنند. در این مقاله مزون گالانت به بررسی بهترین مدل لباس عروس برای عروس های قد کوتاه می پردازیم.

لباس عروس راسته، یک مدل لباس عروس برای عروس های قد کوتاه

لباس عروس راسته گزینه ای عالی برای عروس های کوتاه قد است. آنها متناسب با فرم هستند و شکل را برجسته می کنند و به شما این امکان را می دهند که رنگی را انتخاب کنید که رنگ پوست شما را برجسته کند یا شاید با رنگ موهای شما متضاد باشد.

لباس عروس راسته، یک مدل لباس عروس برای عروس های قد کوتاه
لباس عروس راسته، یک مدل لباس عروس برای عروس های قد کوتاه

لباس عروس راسته را می توان در مراسم رسمی پوشید و برای یک مراسم در فضای باز عالی به نظر می رسد. لباس‌های راسته برای هر تیپ بدنی، به‌ویژه آنهایی که منحنی بیشتری دارند یا به شکل ساعت شنی هستند، ظریف و جذاب هستند.

این لباس ها به عنوان یک لباس عروس خوب عمل می کنند زیرا مشکل قد ایجاد نمی کنند که برای عروس های کوتاه قد سخت است.

لباس عروس سطنتی و یقه هفت

لباس عروس سطنتی بهترین مدل برای عروس های کوتاه قد است که برای آنها زیبا و متناسب به نظر می رسند. لباس عروس سطنتی دارای یک اندام متناسب است که تا خط امپراتوری که در قسمت کمر قرار دارد امتداد می یابد.

این لباس‌ها معمولاً از پارچه توری، ابریشم یا پارچه ابریشمی پیچیده ساخته می‌شوند، اما می‌توانند از ساتن سنگین یا تافته نیز تهیه شوند. یقه هفت در این مدل لباس عموماً دارای برش ساده است، اما برخی از طراحان یقه های جسورانه تری با یقه هفت کم یا سوراخ کلید ایجاد می کنند.

لباس عروس سطنتی با ایجاد قد بصری بیشتر در بالای لباس و بلند کردن پاهای او با ایجاد ظاهری پهن تر، اندام عروس کوتاه تری را برجسته می کند.

لباس عروس پری دریایی و پرنسسی

این مدل لباس عروس دارای استایل خطی است با لبه دامن پایینی که ظاهر دم پری دریایی را ایجاد می‌کند. این سبک که در رنگ‌ها و پارچه‌های زیادی موجود است، مد روز است، زیرا این توهم را ایجاد می‌کند که پاهای شما کشیده شده و شما را بلند تر نشان می‌دهد.

برای عروس های کوتاه قد، لباس های عروسی پری دریایی دارای یک استایل A شکل است که اجازه می دهد تا باسن و ران عروس را به طور کامل بپوشانید و خود را بلند قد تر نمایش دهید. دامن گشاد همچنین به عروس اجازه می دهد تا در طول روز عروسی خود راحت تر حرکت کند زیرا آنقدر سفت نیست که حرکت او را محدود کند.

لباس عروس ساده

لباس عروس ساده برای همه تیپ‌های بدن بسیار جذاب است و برای عروس‌های کوتاه قد مناسب است. جزئیات زیاد روی نیم تنه می تواند لباس های ساده را پیچیده و گران به نظر برساند، در حالی که فقط یک لباس عروس ساده است که تزئین شده است.

لباس عروس پفی

لباس عروس پفی دارای پایین تنه و گشاد است که از کمر بیرون می زند و معمولاً تا کف امتداد می یابد. لباس عروس پفی معمولاً برای عروس های لاغر و قدبلند پوشیده می شوند. لباس عروس پفی معمولا ساتن، تافته، ارگانزا، توری و توری هستند.

رایج ترین رنگ ها برای این مدل لباس سفید و عاج هستند، اما عروس ها می توانند رنگ های دیگری مانند صورتی رژگونه یا مرجانی را نیز انتخاب کنند. لباس عروس پفی برای هر مراسم عروسی رسمی یا نیمه رسمی مناسب است و انتخاب مناسبی برای عروسی در فضای باز در بهار یا تابستان است.

لباس عروس A شکل

لباس‌هایی که از شکل A پیروی می‌کنند، برای عروس‌هایی که قد کوتاه‌تری دارند، بهتر به نظر می‌رسند. این به این دلیل است که دامن لباس از کمر طبیعی بیرون می‌آید که معمولاً برای عروس‌های کوتاه‌قد پایین‌تر است. با این حال، هر عروس با اندام گلابی شکل می تواند از یک لباس خط A بهره مند شود زیرا بر کمر و بالاتنه کوچکتر تأکید می کند و ظاهر بلند قدی را تداعی می‌کند.

پیشنهاد: برای مشاهده جدید ترین مدل های لباس عروس و لباس زنانه اینستاگرام مزون گالانت را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.